Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми ідентифікації нематеріальних активів на прикладі програмного забезпечення
    (2014) Греценко, А. Ю.; Чернелевський, Леонід Миколайович
    Незважаючи на позитивний вплив нематеріальних активів на конкурентоспроможність суб'єктів господарювання, на багатьох підприємствах України цей вид активів майже не обліковується. Близько 90% нематеріальних активів не відображені у фінансовій звітності вітчизняних підприємств. Таким чином не проводиться капіталізація витрат на створення чи придбання нематеріальних активів. Отже, маємо низький рівень інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств. Все це зумовлює необхідність дослідження сутності нематеріальних активів та коригування відповідних понять. Despite the positive influence of intangible assets on the competitiveness of businesses, many enterprises Ukraine this type of asset is accounted for barely. About 90% of intangible assets are not reflected in the financial statements of domestic companies. So not carried capitalization of expenses for creation or acquisition of intangible assets. Thus, we have a low level of investment attractiveness of domestic enterprises. This makes it necessary to study the essence of intangible assets and adjust its concepts.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна ефективність використання виробничих запасів
    (2014) Говорунова, Ганна Андріївна; Чернелевський, Леонід Миколайович
    На сучасному етапі розвитку України досить гостро постає питання обмеженої наявності та забезпеченості вітчизняних підприємств власними виробничими ресурсами, що суттєво впливають на фінансовий результат господарської діяльності, оскільки саме виробничі запаси займають найбільшу питому вагу у собівартості витрат підприємства. Ми можемо спостерігати такі стрімкі економічні перетворення як політична невизначеність, жорстка конкуренція, обмеженість фінансових, матеріальних, трудових ресурсів, що створює необхідність пошуку нових підходів до управління виробничими запасами.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика теорій конкурентних переваг країни
    (2014) Чернелевський, Леонід Миколайович
    Концепція порівняльних переваг на основі факторів виробництва, звичайно, приваблива, і різниця між країнами у вартості цих факторів, безумовно, зіграла свою роль у формуванні структури експорту й імпорту в багатьох галузях економіки. Ця точка зору чимало вплинула на погляди науковців на конкурентоспроможність. Крім того загальноприйнятою точкою зору є визнання того, що держава може підсилювати переваги на основі факторів - як в окремих галузях, так і в економіці країни в цілому - за допомогою різних форм втручання. The concept of comparative advantage based on factors of production is certainly attractive, and the difference in cost between these factors certainly played a role in determining the structure of exports and imports in many industries. This view has affected many views of scientists on competitiveness. Besides conventional wisdom is the recognition that the government can enhance the benefits on the basis of factors - both in individual sectors and the economy as a whole - through various forms of intervention.
  • Ескіз
    Документ
    Історія становлення дистанційної освіти
    (2014) Чернелевський, Леонід Миколайович
    Дистанційне навчання як окрема форма отримання освіти й організації навчання виникло в Європі ще на початку XIX століття. Водночас до цих форм навчання використовувався термін кореспондентське навчання (correspon dence education, correspondence study), під яким розуміли всі форми навчання, що здійснювалися на відстані від навчального закладу. Distance Learning as a separate form of education and training organization emerged in Europe in the early XIX century. However, these forms of training used the term education correspondent (correspon dence education, correspondence study), by which to understand all forms of learning undertaken by the distance from the school.