Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми розвитку підприємств кондитерської та хлібопекарської промисловості
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Шеремет, Олег Олексійович
    Проаналізовано тенденції функціонування підприємств кондитерської та хлібопекарської промисловості. Визначено причини різкого зниження обсягів виробництва продукції. Наголошено на необхідності вирішення проблем здорожчання цукру та зростання вартості природного газу. Обґрунтовано необхідність впровадження виваженої політики регулювання цін. The tendencies of functioning of the enterprises of confectionery and baking industry are analyzed. The reasons for the sharp decline in production volumes have been identified. The need to solve the problems of rising sugar prices and rising natural gas prices was emphasized. The necessity of introduction of the balanced policy of regulation of prices is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні світові тренди на ринку хлібобулочних та кондитерських виробів
    (2021) Шеремет, Олег Олексійович; Страшинська, Лариса Володимирівна
    Визначено сучасні світові тренди на ринку хлібобулочних і кондитерських виробів. Проаналізовано нові тенденції розвитку ринку у зв’язку з пандемією. Акцентовано увагу на виробництві органічної продукції, тенденціях «чистої етикетки», розвитку асортименту товарів тривалого зберігання та малоформатних виробів в упаковці. The modern world trends in the market of bakery and confectionery products are defined. New market trends related to the pandemic are analyzed. Emphasis is placed on the production of organic products, trends in "clean label", the development of the range of durable goods and small products in packaging.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток private label: тенденції та особливості
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Шеремет, Олег Олексійович
    Визначено місце власної торгової марки в розвитку сучасних торговельних мереж. Проаналізовано глобальні тренди ринку private label. Досліджено товарні категорії, де ВТМ є найбільш успішними. Проаналізовано показники, які напряму впливають на індекс здоров'я ритейлера, а саме частка споживачів і лояльність. The place of own trademark in development of modern trade networks is defined. The global trends of the private label market are analyzed. Commodity categories where VTM are the most successful are investigated. The indicators that directly affect the retailer's health index, namely the share of consumers and loyalty, are analyzed.