Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 115
  • Ескіз
    Документ
    Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг
    (2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’янович
    У сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.
  • Ескіз
    Документ
    Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
    (2024) Баранова, Марія Олександрівна
    Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна реклама під час воєнних дій
    (2024) Горбач, Євгенія Геннадіївна
    Соціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Маскоти сучасної реклами українського та зарубіжного ринків харчових продуктів
    (2024) Лелека, Ольга Олександрівна; Коваленко, Ксенія Володимирівна
    Сучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш Маскоти сучасної реклами харчових продуктів виконують важливу роль у приверненні уваги споживачів та створенні впізнаваного образу бренду. Вони часто є ключовими елементами маркетингових кампаній і можуть значно підвищити продажі та популярність продуктів. Вони допомагають створювати емоційний зв’язок між споживачем і брендом, а також позитивні асоціації з продуктом і спонукати споживачів до покупки.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)
    (2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга Вадимівна
    Стаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність підприємства у маркетинговій діяльності
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто різноманітність визначень поняття «інноваційна активність». Доведено, що інноваційну активність можна розглядати з різних напрямків. Охарактеризовано різні складові інноваційної активності. Наголошено, що маркетингова інноваційна активність як складова інноваційної активності сприяє глибшому розумінню потреб споживачів та їхньому успішному задоволенню. Доведено, що джерелом маркетингових ідей можуть бути співробітники власного підприємства, які зацікавлені в розробленні та виготовленні такої продукції, яка прийдеться до вподоби клієнтам. Показано, що серед чинників зовнішнього середовища найбільш впливовими будуть економічні, науково-технічні, культурні. Продемонстровано, що найбільший інтерес представляють маркетингові інновації, що пов’язані з розробленням нових видів продукції з нетрадиційної сировини
  • Ескіз
    Документ
    Місце деривативів у розвитку біржового ринку
    (2024) Бурлака, Анастасія Олександрівна; Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто сутність сучасних деривативів як цінних паперів і біржових контрактів, обґрунтовано їх види і законодавчий процес створення, визначено роль у розвитку біржового ринку. Охарактеризовано основні види деривативних цінних паперів і деривативних контрактів, визначено відмінності між ними
  • Ескіз
    Документ
    Фінансові інструменти у національній економіці: сутність, види, історія розвитку
    (2024) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто сутність фінансових інструментів, обґрунтовано історію їх розвитку, визначено роль у розвитку біржового ринку. На законодавчому рівні фінансові інструменти розглядалися переважно як фінансові активи та різноманітні фінансові документи, що обертаються на ринку і мають грошову вартість. Використання на вітчизняному фінансовому ринку значної за кількістю групи фінансових інструментів емітентами та інвесторами свідчить про їх важливу роль у розвитку економіки країни, особливо, що стосується формування ринків капіталу та їх входження у міжнародний фінансовий ринок
  • Ескіз
    Документ
    Стан і розвиток ринків капіталу України
    (2024) Татарин, Іванна Романівна; Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто сутність сучасних ринків капіталу, обґрунтовано їх види і законодавчий процес створення, визначено роль у розвитку біржового ринку. Охарактеризовано основні складові ринків капіталу: фондового, грошового і деривативних фінансових інструментів, визначено схожі риси і відмінності між складовими ринків капіталу. Дана оцінка кожному із сегментів ринків капіталу
  • Ескіз
    Документ
    Схожі риси та відмінності між біржовим і позабіржовими ринками
    (2024) Герасименко, Вячеслав Володимирович; Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто сутність біржового і позабіржового ринків, визначено місце кожного із них на ринках капіталу, обґрунтовано їх роль у світовій економіці. Обґрунтовано правила, за якими здійснюється на ринках торгівля фінансовими інструментами. Узагальнено схожі риси і відмінності між біржовим і позабіржовим ринками