Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Вершкове масло з наповнювачами приваблива сировина для HоReCa
    (2024) Чернюшок, Ольга Анатоліївна; Копитко, Олександр Володимирович; Ризун, Олександр Васильович
    Масло вершкове з наповнювачами є перспективною сировиною для використання в HоReCa. Масло вершкове селянське 72,5 % виробляють способом перетворення високожирних вершків, суть якого полягає у термомеханічній обробці високожирних вершків у спеціальних апаратах безперервної дії з термостатуванням. Наповнювачами для вершкового масла в НoReCa можуть виступати сіль, перець, трав’яні суміші, спеції, трюфель та інші. Масло вершкове у ресторанах використовується для приготування м’ясних стейків з метою доповнення особливого смаку під час визрівання та подачею м’ясних стейків. Саме вершкове масло може створити смакове та візуальне доповнення стейку, не порушити його технологію, та додати особливого зовнішнього вигляду, що додає ефекту при візуалізації стейку.
  • Ескіз
    Документ
    Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства
    (2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві
    (2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло Іванович
    У результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічні зображення в рекламі як інструмент візуальної комунікації
    (2023) Грицай, Вікторія Володимирівна; Арич, Михайло Іванович
    У роботі досліджено, що динамічні зображення – це цікавий спосіб привернення уваги споживача у візуальній комунікації. З його допомогою можна ще більше привернути увагу клієнтів та потенційних клієнтів до свого бренду. Також варто відмітити, що використання динамічних зображень в рекламі як інструменту візуальної комунікації є важливим та дієвим інструментом підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання як в Україні, так і для іноземних підприємств. This paper has investigated that dynamic images are an interesting way of attracting the consumer's attention in visual communication. With its help, you can draw the attention of customers and potential customers to your brand even more. It is also worth noting that the use of dynamic images in advertising as a visual communication tool is an important and effective tool for increasing the competitiveness of business entities both in Ukraine and for foreign enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Embedded marketing as a tool of visual communication
    (2023) Sahach, Alina; Arych, Mykhailo
    This paper has described that embedded marketing can be an effective way to increase product awareness and attract new customers. However, it can also be an expensive and complex process that requires a lot of resources to implement. Therefore, before using embedded marketing, it is important to conduct a detailed analysis and develop an effective advertising strategy. У роботі описано, що вбудований маркетинг може бути ефективним способом підвищення обізнаності про продукт і залучення нових клієнтів. Однак це також може бути дорогим і складним процесом, реалізація якого вимагає великих ресурсів. Тому перед використанням вбудованого маркетингу важливо провести детальний аналіз і розробити ефективну рекламну стратегію.
  • Ескіз
    Документ
    Виклики запровадження імерсійних технологій навчання у вищій медичній освіті України в умовах військової агресії
    (2022) Уліщенко, Віолетта Валентинівна; Волосовець, Олександр Петрович; Рудіченко, Віталій Михайлович; Кефелі-Яновська, Олена Ігорівна; Уліщенко, Андрій Борисович