Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
38 результатів
Результати пошуку
Документ Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’яновичУ сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.Документ Кольорова гама оформлення реклами різних брендів(2024) Баранова, Марія ОлександрівнаКолір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.Документ Соціальна реклама під час воєнних дій(2024) Горбач, Євгенія ГеннадіївнаСоціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.Документ Маскоти сучасної реклами українського та зарубіжного ринків харчових продуктів(2024) Лелека, Ольга Олександрівна; Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш Маскоти сучасної реклами харчових продуктів виконують важливу роль у приверненні уваги споживачів та створенні впізнаваного образу бренду. Вони часто є ключовими елементами маркетингових кампаній і можуть значно підвищити продажі та популярність продуктів. Вони допомагають створювати емоційний зв’язок між споживачем і брендом, а також позитивні асоціації з продуктом і спонукати споживачів до покупки.Документ Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)(2024) Сергієнко, Кароліна Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаСтаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.Документ Місце деривативів у розвитку біржового ринку(2024) Бурлака, Анастасія Олександрівна; Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність сучасних деривативів як цінних паперів і біржових контрактів, обґрунтовано їх види і законодавчий процес створення, визначено роль у розвитку біржового ринку. Охарактеризовано основні види деривативних цінних паперів і деривативних контрактів, визначено відмінності між нимиДокумент Фінансові інструменти у національній економіці: сутність, види, історія розвитку(2024) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність фінансових інструментів, обґрунтовано історію їх розвитку, визначено роль у розвитку біржового ринку. На законодавчому рівні фінансові інструменти розглядалися переважно як фінансові активи та різноманітні фінансові документи, що обертаються на ринку і мають грошову вартість. Використання на вітчизняному фінансовому ринку значної за кількістю групи фінансових інструментів емітентами та інвесторами свідчить про їх важливу роль у розвитку економіки країни, особливо, що стосується формування ринків капіталу та їх входження у міжнародний фінансовий ринокДокумент Стан і розвиток ринків капіталу України(2024) Татарин, Іванна Романівна; Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність сучасних ринків капіталу, обґрунтовано їх види і законодавчий процес створення, визначено роль у розвитку біржового ринку. Охарактеризовано основні складові ринків капіталу: фондового, грошового і деривативних фінансових інструментів, визначено схожі риси і відмінності між складовими ринків капіталу. Дана оцінка кожному із сегментів ринків капіталуДокумент Схожі риси та відмінності між біржовим і позабіржовими ринками(2024) Герасименко, Вячеслав Володимирович; Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність біржового і позабіржового ринків, визначено місце кожного із них на ринках капіталу, обґрунтовано їх роль у світовій економіці. Обґрунтовано правила, за якими здійснюється на ринках торгівля фінансовими інструментами. Узагальнено схожі риси і відмінності між біржовим і позабіржовим ринкамиДокумент Цифрова економіка у біржовій діяльності(2024) Еш, Світлана МиколаївнаРозглянуто сутність цифрової економіки, яка передбачає виробництво, продаж і постачання продуктів за допомогою комп’ютерних мереж. Узагальнено біржову діяльність, основою якої є цифрова економіка – електронна система, яка за допомогою організаційних, технологічних та технічних засобів зв’язує між собою всі інститути біржового ринку: біржі, депозитарії і клірингові установи. Визначено значення цифрової економіки, яка забезпечує укладання угод та виконання біржових контрактів за цінними паперами та іншими фінансовими інструментами, дає змогу обмінюватися котируваннями і все це – без будь-яких затримань у часі. Економіка, в якій провідну роль відіграє цифрова технологія, сприяє зниженню витрат, створенню нових робочих місць, зниженню соціальної нерівності, зростанню продуктивності праці