Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
    (2024) Баранова, Марія Олександрівна
    Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
  • Ескіз
    Документ
    Дизайн-мислення як нова парадигма поведінкової економіки
    (2018) Капінус, Лариса Василівна
    В період розвитку нової економіки сучасні підприємства звертаються до дизайнерського мислення з метою створення більш інноваційної підприємницької стратегії розвитку, орієнтованої на кінцевих споживачів. Підприємства, знаходячись в постійній конкурентній боротьбі, активно шукають ідеї для вирішення завдань. Тому саме творчий підхід, командна робота, клієнтоцентризм та оптимізм як головні складові дизайн-мислення допомагають формувати поведінку підприємств на споживчому ринку та більш краще розуміти своїх кінцевих споживачів. Дизайн мислення – це найуспішніша світова методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі такі компанії, як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble, Sumsung, IBM, IKEA.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів
    (2022) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку
    (2021) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Важливі об’єкти права інтелектуальної власності
    (2021) Бабич, Ірина Михайлівна; Бондар, Микола Васильович; Бойко, Петро Миколайович
    Питання інтелектуальної власності завжди являється актуальним серед виробників будь-якої продукції. Тому як зареєструвати свою торгову марку і що потрібно врахувати при виході бренда на європейський ринок мають знати всі виробники. Особливість продуктів з географічним зазначенням, як виділеної групи продуктів, якість яких визначається місцем їх походження, полягає в унікальному поєднанні місцевих природних ресурсів (клімату, ґрунту, місцевих видів тварин і рослин, традиційного обладнання) і культурних цінностей даної території (традицій, умінь і навичок, які часто передавалися з покоління в покоління). Завдяки цьому поєднанню формується особливий взаємозв’язок між цією територією, виробленими там продуктами і зацікавленими особами з числа місцевих жителів.
  • Ескіз
    Документ
    Ребрендинг і рестайлинг як засіб рекламних комунікацій
    (2020) Лелека, Ольга Олександрівна; Філоненко, Владислава Сергіївна
    Варто розділяти поняття «ребрендинг» та «рестайлінг», адже проведення ребрендингу змінює внутрішню сутність бренду, а метою рестайлінгу є зовнішні зміни продукту (зміна логотипу, елементів фірмового стилю, упаковки тощо). Коли проводиться рестайлінг, на цьому не завжди робиться акцент у PR-комунікації бренду, адже споживач сам помітить зміни у продукті на полицях магазинів. Також можна використовувати продукт у новій упаковці як приз для рекламного конкурсу. Отже, проведення ребрендингу може стати основою для нової рекламної або PR-кампанії. Українські мережі супермаркетів активно створюють власні торгові марки, що конкурують із брендованими продуктами за рахунок нижчої ціни. У назвах власних торгових марок домінують раціональні мотиви, а в їх спрощеному дизайні використовується мінімум кольорів на противагу складним з точки зору дизайнерського рішення упаковкам брендованих продуктів. Проведення ребрендингу впливає на соціалізацію споживачів, які через рекламну комунікацію із брендом отримують нові знання про продукт, нові способи його споживання, певні цінності та моделі поведінки. Для цього необхідно переконати цільову аудиторію у важливості змін, обґрунтувати їх актуальність та вагомість.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток private label: тенденції та особливості
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Шеремет, Олег Олексійович
    Визначено місце власної торгової марки в розвитку сучасних торговельних мереж. Проаналізовано глобальні тренди ринку private label. Досліджено товарні категорії, де ВТМ є найбільш успішними. Проаналізовано показники, які напряму впливають на індекс здоров'я ритейлера, а саме частка споживачів і лояльність. The place of own trademark in development of modern trade networks is defined. The global trends of the private label market are analyzed. Commodity categories where VTM are the most successful are investigated. The indicators that directly affect the retailer's health index, namely the share of consumers and loyalty, are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)
    (2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія Олександрівна
    Стаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.
  • Ескіз
    Документ
    Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша»
    (2020) Манич, Наталія Євгенівна; Пінаєва, Алісія Сергіївна
    Стаття присвячена дослідженню ключових елементів фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша». Систематизовано відомості про функції фірмового стилю та розглянуто класифікації його складових. Визначено, що логотип і якісно розроблена система ілюстрацій у комплексі дозволяють бренду ефективно комунікувати як з покупцем (дорослими), так і з кінцевим споживачем (дітьми), а система іконок та інших графічних комплексів дозволяє доносити інформацію про властивості продукції, про особливості її вживання і про вікові обмеження використання товарів. The article is devoted to the study of corporate identity key elements of the baby food brand "Agusha". Information on the functions of corporate style is systematized and classifications of its components are considered. It is determined that the logo and well-designed system of illustrations in the complex allow the brand to communicate effectively with both the buyer (adults) and the end user (children), and the system of icons and other graphic elements allows to convey information about product properties, particularities of its use and restrictions on the use of goods.
  • Ескіз
    Документ
    Personal-Branding in Tourism Industry
    (2018) Draganova, Diana; Primak, Tatiana
    Branding issues in Tourism Industry are discussed. Розкриті питання брендінгу в галузі туризму.