Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проектна методика викладання іноземних мов як нової особистісно-орієнтованої технології
    (2016) Чала, Катерина Михайлівна
    Сучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, інтернет- ресурсів допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їх рівня навчання, схильностей. Modern educational technology such as training in collaboration, project methods, the use of new information technologies and Internet resources to help implement person-centered approach to learning, providing individualized and differentiated learning with regard to the students of their learning habits.
  • Ескіз
    Документ
    Ways to improve students’ motivation for learning foreign language in higher educational establishments
    (2016) Chala, Kateryna; Pilguyeva, Oksana
    The word "motivation" is typically defined as the forces that account for the arousal, selection, direction, and continuation of behavior. It is often used to describe certain sorts of behavior.
  • Ескіз
    Документ
    Methods of sales promotion products in the enterprise
    (2015) Omelchuk, Yulia; Trygub, Inna
    Relevance of the topic is the best study of the costs of selling the company to seek more effective ways of resource allocation for improving the profitability of the company. Sales of an enterprise (company) - a set of measures aimed at organizing an effective and efficient distribution network to improve the efficiency of sales of products.
  • Ескіз
    Документ
    The role of the first language in foreign language learning
    (2012) Vlasenko, Ludmila; Kokhan, Olena M.; Mykhailova, Nelia
    Second language use in the foreign language classroom needs to be maximized wherever possible, by encouraging its use and by using it for classroom management. Research shows that the first language has a small but important role to play in communicating meaning and content. This role is important across all four strands of a course.