Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
46 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові стратегії просування готелів в Україні(2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в УкраїніДокумент Використання інноваційних IT-технології як інструменту підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі м. Трускавець)(2024) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Широбокова, Анастасія ЛеонідівнаГотельні підприємства за для отримання переваг на ринку впроваджують у свою діяльність новітні IT-технології надають переваги. Актуальним є дослідження впливу інноваційних IT-технологій на підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуДокумент Вплив застосування сучасних клінінгових технологій на зростання прибутку готелю(2023) Нечипорук, Анна Юріївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЛюдство досягло високого рівню розвитку та комфорту життя, але це все не без шкоди навколишньому середовищу. Кожна розсудлива людина знає, що вже зараз потрібно міняти своє життя і рятувати планету. Осторонь не можуть залишатися й готелі, адже якщо в світі панує така ідеологія як екостиль життя, вони також повинні відповідати цьому. Готелі повинні йти в ногу з часу й змінюватися для покращення стану нашої планети. Використання в засобів розміщення екоматеріалів, екопродуктів, клінінгових технологій з позначкою «еко» це все з кожним роком вабить все більше гостей, тим самим підвищує доходи готелів. Humanity has reached a high level of development and comfort of life, but all this is not without harming the environment. Every reasonable person knows that it is necessary to change his life and save the planet right now. Hotels cannot remain aloof either, because if such an ideology as an eco-style of life reigns in the world, they must also correspond to it. Hotels must keep up with the times and change to improve the condition of our planet. The use of eco-materials, eco-products, and cleaning technologies with the "eco" mark in accommodations attracts more and more guests every year, thereby increasing hotel revenues.Документ Сучасні тенденції готельно-ресторанного бізнесу України під час воєнного стану(2023) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЧерез воєнний стан готельно-ресторaнний бізнес України значно скоротився: багато підприємств не працюють через недостатню гарантію безпеки, через низький рівень попиту, з технічних причин чи через зруйнування від обстрілів. В той же час, підприємства готельно-ресторанного бізнесу намагаються оптимізувати свою роботу в сучасних складних умовах. Due to the martial law, the hotel and restaurant business of Ukraine has significantly decreased: many enterprises do not work due to insufficient security guarantees, due to low demand, for technical reasons or due to destruction due to shelling. At the same time, hotel and restaurant businesses are trying to optimize their work in today's difficult conditions.Документ The impact of the hotel and restaurant business on the economic development of the country(2023) Tchaikovska, Marina; Nikitina, TatyanaСвітова пандемія COVID-19 здійснила негативні наслідки на готельно-ресторанний бізнес в усьому світі. Зниження інтенсивності не лише міжнародного, але і внутрішнього туризму негативно вплинуло на готельний бізнес, а суворі карантинні обмеження у низці країн призвели до закриття або банкрутства десятки тисяч закладів громадського харчування. У країнах Європи саме цей аспект став чи не найразючішим виявом економічної кризи. Через ці обставини варто ретельно дослідити рівень впливу розвитку готельно-ресторанного бізнесу на економіку країни. The global pandemic of COVID-19 has led to negative consequences for the hotel and restaurant business all over the world. Decrease in the intensity of not only international, but also domestic tourism adversely affected the hotel business, and strict quarantine restrictions in a number of countries led to the closure or bankruptcy of thousands restaurant establishments. In European countries, this aspect has become the most striking manifestation of the economic crisis.Документ Вплив інфляції на діяльність підприємств індустрії гостинності(2023) Бобак, Микола Іванович; Нікітіна, Тетяна АндріївнаІнфляція впливає практично на кожен бізнес у всіх галузях, але особливо страждають малі підприємства в ресторанній, гостинній та туристичній сферах. Тому актуальним є дослідження впливу інфляції на діяльність підприємств індустрії гостинності. Inflation affects almost every business in all industries, but small businesses in the restaurant, hospitality, and tourism industries are particularly affected. Therefore, it is relevant to study the impact of inflation on the activities of enterprises in the hospitality industry.Документ Робота готельних підприємств за умов воєнного стану(2023) Доктор, Вікторія Святославівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаГотельний бізнес в Україні не встиг повністю оговтатися від жорсткого удару всесвітньої пандемії, як з’явилося нове випробування – повномасштабне вторгнення в нашу країну. Воєнний стан сильно похитнув економіку країни в цілому та сферу гостинності зокрема. Втім, складність ситуації саме готельного бізнесу в теперішніх умовах важко переоцінити. Головною проблемою є специфічність надання готельних послуг, оскільки їх не можна законсервувати, виготовити і продати тоді, коли ситуація стане більш стабільною та економічно вигідною. The hotel business in Ukraine did not have time to fully recover from the severe blow of the global pandemic, when a new test appeared - a full-scale invasion of our country. Martial law strongly shook the country's economy as a whole and the field of hospitality in particular. However, it is difficult to overestimate the complexity of the hotel business situation in the current conditions. The main problem is the specificity of the provision of hotel services, since they cannot be preserved, produced and sold when the situation becomes more stable and economically profitable.Документ Роль економічного аналізу в діяльності підприємств індустрії гостинності(2023) Пономаренко, Тетяна Олександрівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДіяльність будь-якого підприємства, що працює на ринку, залежить від низки факторів впливу – зовнішніх і внутрішніх. До зовнішніх факторів належить зокрема економічна криза в країні. З погіршенням економічної ситуації створюються нові перешкоди для ведення бізнесу. Але з перешкодами також з’являються і нові можливості. Економічний аналіз діяльності підприємства дає змогу побачити і використати ці можливості. The activity of any enterprise operating in the market depends on a number of influencing factors - external and internal. External factors include, in particular, the economic crisis in the country. With the deterioration of the economic situation, new obstacles are created for doing business. But with obstacles also come new opportunities. The economic analysis of the company's activity makes it possible to see and use these opportunities.Документ Інформаційні технології як інструмент підвищення ефективності підприємств готельного бізнесу(2023) Широбокова, Анастасія Леонідівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЗастосування інформаційних технологій у діяльності підприємств індустрії гостинності має важливе значення для їх швидкого розвитку, оптимізації витрат та максимізації доходу та прибутку. Тому актуальним є дослідження впливу інформаційних технологій на ефективність діяльності підприємств готельного бізнесу. The application of information technologies in the activities of hospitality industry enterprises is important for their rapid development, optimization of costs and maximization of income and profit. Therefore, it is relevant to study the influence of information technologies on the efficiency of hotel business enterprises.Документ Новітня ресторанна справа як інструмент розширення послуг гостинності(2022) Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаОбґрунтовано доцільність впровадження молекулярних технологій в ресторані готелю для розширення асортименту унікальних страв, смакові та естетичні властивості яких здатні задовольнити вимоги всіх любителів їжі, в тому числі і гурманів. The feasibility of implementing molecular technologies in the hotel restaurant to expand the assortment of unique dishes, the taste and aesthetic properties of which are able to satisfy the requirements of all food lovers, including gourmets, is substantiated.