Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Традиційна методологія калькулювання - з повним розподілом витрат(2014) Осадча, Ганна ГригорівнаВиробничі підприємства розподіляють накладні витрати з метою розрахунку повної собівартості одиниці продукції. Такий підхід дуже важливий для підприємств якщо ціна реалізації продукції визначається виходячи з її собівартості (хлібопекарська, м'ясо-молочна, борошно-мукомельна, цукрова промисловості тощо). Підприємства, що виробляють продукцію, яка забезпечує необхідний рівень життєдіяльності людини в своїй діяльності мають відшкодовувати всі витрати та заощаджувати певний рівень прибутку і рентабельності. Продукція цих підприємств не є підакцизною. Production company distributes overhead costs to calculate the total cost per unit of output. This approach is very important for businesses if the price of products is determined based on its cost (bakery, meat, milk, flour, flour, sugar industry, etc.). Companies that manufacture products that provides the required level of human activity in its activities should cover all costs and save some income and profitability. Products of these companies is not subject to excise duty.Документ Основні шляхи зниження собівартості продукції підприємства(2014) Кравченко, Катерина Віталіївна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаВ умовах ринкових відносин центр економічної діяльності переміщується до основної ланки всієї економіки - підприємства, тому що саме на підприємстві створюється продукція, виконуються роботи, надаються послуги. Найважливішою економічною категорією, що характеризує витрати підприємства на виробництво і реалізацію продукції є собівартість продукції. Вона є також найважливішим якісним показником роботи підприємства, тому що характеризує рівень використання всіх ресурсів (змінного і постійного капіталу), що знаходяться в розпорядженні підприємства. Товаровиробник повинен прагнути зниження собівартості, оскільки її зниження забезпечує йому додатковий прибуток. In terms of market relations center of economic activity moves to the main level of the whole economy - the company because the company is established products, the works, services are provided. The most important economic category that the expenditures on production and marketing is the cost of production. It is also an important quality indicator of the company, as characterizes the use of all resources (variable and constant capital) held by the company. Producers should strive to reduce the cost, because its reduction gives him additional income.Документ Стратегічна вартість підприємства у системі фінансового менеджменту(2013) Сілакова, Ганна Віталіївна; Яблонська, О. А.Досліджено сутність поняття «стратегічна вартість підприємства». Визначено завдання, підходи та методи визначення стратегічної вартості підприємства. The essence of the concept of "strategic value of the enterprise." Defined objectives, approaches and methods for determining the strategic value of the company.Документ "Рыбачки" П. Овчинникова: опыт визуальной экспертизы ювелирного изделия(2006) Артюх, Татьяна Николаевна; Сердюк, А. С.; Ковригина, Е. В.В статье изложено определение культурной ценности и стоимости ввозимых или вывозимых ювелирных изделий, методику идентификации клейм, а также определение назначения изделий методами визуальной экспертизы, умение опознать фальшивые либо неверно проставленные клейма.