Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Параметричний метод організації і контролю самостійної роботи студентів у разі збільшення часу на самостійну роботу
    (2004) Бородін, Віталій Олексійович; Лубенська, Т. В.; Островська, Ольга Володимирівна; Орел, Світлана Сергіївна
    Автори вважають, що параметричний метод повинен лежати в категорії бренда, в категорії “правь” , а індивідуальні завдання студентам - в категорії “явь” . Це достатньо витратна методика, тому що вона передбачає використання комп’ютерів та програмування на першому етапі. Але такі витрати цього варті, оскыльки параметричний метод дозволяє швидко розкрити творчі можливості студента. The authors believe that the parametric method should belong to the brand category, in the “prav” category, while their individual work should belong to the “yav” category. This is rather expensive methodology, because it assumes extensive use of computers and programming at the first stage. But such expenses are justified because the parametric method makes it possible to discover fast creative abilities of the student.
  • Ескіз
    Документ
    Эвристический подход к решению проблемы формирования творческих способностей будущих специалистов
    (2009) Чередниченко, Галина Анатольевна; Шапран, Людмила Юлиевна; Куница, Людмила Ивановна
    В статье расcматривается проблема формирования творческих способностей и активизация творческой деятельности студентов вузов как основа подготовки интеллектуальных, профессионально грамотных, динамичных и активно мыслящих будущих специалистов.