Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Кадрова стратегія в системі менеджменту підприємства
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Ткаченко, Владислав Володимирович
    Наголошено на необхідності створення ефективної системи управління персоналом, яка повинна базуватись на економічних стимулах і соціальних гарантіях. Визначено місце кадрової стратегії у складі бізнес-стратегії компанії. Окреслено основні складові кадрової стратегії та наведено їх характеристику. Обґрунтовано роль інновацій в розвитку системи управління персоналом. The need to create an effective personnel management system, which should be based on economic incentives and social guarantees, was emphasized. The place of personnel strategy in the business strategy of the company is determined. The main components of the personnel strategy are outlined and their characteristics are given. The role of innovations in the development of personnel management system is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством
    (2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Страшинська, Лариса Володимирівна; Гарастовська, Альона Вікторівна
    Обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії розвитку та окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати маркетингова стратегія. Визначено особливості маркетингової стратегії розвитку та загальної стратегії підприємства. Окреслено етапи формування маркетингової стратегії та запропоновано заходи для вдосконалення процесу впровадження обраних маркетингових стратегій. The necessity of developing a marketing strategy of development is substantiated and the main requirements to be met by the marketing strategy are outlined. The peculiarities of the marketing strategy of development and the general strategy of the enterprise are determined. The stages of formation of marketing strategy are outlined and measures for improvement of process of implementation of the chosen marketing strategies are offered.
  • Ескіз
    Документ
    Комбінований алгоритм на основі алгоритмів косяку риб і зграї сірих волков для вирішення складних задач
    (2020) Грибков, Сергій Віталійович; Сєдих, Ольга Леонідівна
    В роботі запропоновано комбінований алгоритм, який базується на алгоритмах косяку риб (FSS-Fish School Search) і зграї сірих вовків (GWO - Grey Wolf Optimizer) для вирішення складних завдань управління харчового підприємства. Перевагами запропонованого алгоритму є формування альтернативних варіантів вирішення завдання управління виробництвом знаходження бажаного глобального оптимуму за прийнятний час з униканням локальних оптимумів. The paper proposes a combined algorithm based on the algorithms of a Fish School Search (FSS) and a Gray Wolf Optimizer (GWO) to solve complex problems of food business management. The advantages of the proposed algorithm are the formation of alternative solutions to the problem of production management finding the desired global optimum in a reasonable time while avoiding local optimums.
  • Ескіз
    Документ
    Corporate culture as an integral part of effective functioning of the organisation
    (2014) Martyniuk, Inna
    Corporate culture in enterprise management system should be seen as a strategic tool that makes it possible to target all of its departments and all employees at common objectives, enhance staff initiative, ensure loyalty to the common cause, facilitate communication. The higher is the level of corporate culture the higher is the prestige and competitiveness of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення прогнозної моделі з використанням часових рядів
    (2014) Калінчук, Роман
    Значення цього дослідження полягає у використанні передового досвіду в галузі прогнозування з метою вибору методів та засобів, які б дозволили створювати прогнозну модель та за її допомогою отримувати надійні прогнозні показники. The significance of this study is to use best practices in forecasting to select the methods and tools that would allow you to create predictive models and with its help get reliable predictive indicators.