Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Mobile marketing(2012) Kostyuchenko, NadiyaOn modern types of marketing written so much that knowledgeable audience seems it is impossible to surprise him with new varieties. However, in an era when mobile telephony easily allows you to receive SMS-messages using e-mail and instant messaging services via ICQ; when mobile phones become a constant companion of most people not only in large cities but also smaller settlements use of marketing practices in the area of mobile technology seems inevitable.Документ Мобільні маркетингові інструменти як механізм розвитку бізнесу(2012) Коломієць, Юлія ВасилівнаЗа допомогою мобільного маркетингу успішно вирішуються завдання стимулювання продажів, підтримки брендів, зворотного зв’язку із споживачами, отримання об’єктивних рейтингів рекламоносіїв і інформаційних каналів, аналізу ефективності збутових мереж і регіональних ринків. With mobile marketing successfully solved the problem of sales promotion, brand support, feedback from consumers obtain objective ratings of advertising and information channels, analyzing the effectiveness of marketing networks and regional markets.