Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Use of dried basil in the technology of Hamburgers buns
    (2023) Hubenia, Vyacheslav; Ishchenko, Tatiana
    The expediency of using spicy-aromatic raw materials in the technology of hamburger buns, namely dried basil, is substantiated. The results of research on the influence of raw materials on the technological process of the production of hamburger buns are presented. With the help of laboratory studies, the effectiveness of using this raw material in the production of bakery products has been proven.
  • Ескіз
    Документ
    The impact of the hotel and restaurant business on the economic development of the country
    (2023) Tchaikovska, Marina; Nikitina, Tatyana
    Світова пандемія COVID-19 здійснила негативні наслідки на готельно-ресторанний бізнес в усьому світі. Зниження інтенсивності не лише міжнародного, але і внутрішнього туризму негативно вплинуло на готельний бізнес, а суворі карантинні обмеження у низці країн призвели до закриття або банкрутства десятки тисяч закладів громадського харчування. У країнах Європи саме цей аспект став чи не найразючішим виявом економічної кризи. Через ці обставини варто ретельно дослідити рівень впливу розвитку готельно-ресторанного бізнесу на економіку країни. The global pandemic of COVID-19 has led to negative consequences for the hotel and restaurant business all over the world. Decrease in the intensity of not only international, but also domestic tourism adversely affected the hotel business, and strict quarantine restrictions in a number of countries led to the closure or bankruptcy of thousands restaurant establishments. In European countries, this aspect has become the most striking manifestation of the economic crisis.
  • Ескіз
    Документ
    Комплімент від шеф-кухаря - знак поваги до гостей
    (2013) Біла, Катерина Василівна; Цирульнікова, Віта Валентинівна
    Шеф-кухарі в ресторанах світу, бажаючи вразити гостей, роблять їм комплімент. В ресторанному обігу слово «комплімент» означає маленьке, «на один зубок» частування від шеф-кухаря, яке передує замовленим гостем стравам. Chefs in restaurants in the world, wanting to impress guests, make them a compliment. In the restaurant trafficking word "Gift" means small, "one tooth" treat from the chef that precedes guest ordered dishes.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості залучення іноземних джерел фінансування розвитку об’єктів готельно-ресторанного господарства в Україні
    (2016) Арич, Михайло Іванович; Лявинець, Георгій Михайлович
    У роботі проаналізовано особливості залучення іноземних джерел фінансування розвитку об’єктів готельно-ресторанного господарства в Україні в сучасних умовах ведення бізнесу. Встановлено, що ключовими проблемами та ризиками для іноземного інвестора у сферу готельно-ресторанного господарства України є нестабільність внутрішньої політичної ситуації в Україні; низька купівельна спроможність потенційних споживачів; корупційні ризики; недосконале правове регулювання (нестабільність законодавчо-нормативної бази); низька туристична активність. The paper analyzes the peculiarities of foreign sources of financing for development of hotel-restaurant business in Ukraine in today's business environment. Established that key challenges and risks for foreign investors in the hotel and restaurant business Ukraine is unstable internal political situation in Ukraine; low purchasing power of potential customers; corruption risks; imperfect regulation (unstable legal and regulatory framework); low tourist activity.
  • Ескіз
    Документ
    Сенсорні дисплеї меню в закладах ресторанного господарства
    (2015) Кравчук, Наталія Миколаївна; Муха, Інна Юріївна
    Ресторан в готелі - це свого роду маленька держава на території гостинності. Інноваційні технології не стоять на місці і вже нікого не здивуєш яскравими галогенними вивісками, смарт телевізорами або бездротовим доступом до інтернету в ресторані. Подорожуючих зі всього світу не так легко вразити, завоювати їхню прихильність та утримати. Сучасний ресторан в готелі високого рівня комфорту повинен вирізнятися не лише вишуканими стравами, затишною атмосферою та бездоганним сервісом, але й мати своє унікальне «обличчя». Тому з’явилася новинка в індустрії гостинності - сенсорні дисплеї меню e-MenuBoard. The restaurant at the hotel - a kind of small state on the territory of hospitality. Innovative technology is not standing still and no one is surprised bright halogen signs, smart TVs and wireless internet access in the restaurant. Traveling around the world is not so easy to impress, to win their favor and keep. Modern restaurant in the hotel a high level of comfort should stand out not only delicious dishes, cozy atmosphere and impeccable service, but also have their unique "face". Therefore, there was novelty in the hospitality industry - touch screen menu e-MenuBoard.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність впроваджень креативних барів в Україні
    (2015) Шкабура, Софія Сергіївна; Матюшенко, Раїса Василівна
    Були часи, коли бари не відрізнялися один від одного. Однотипні заклади з безликим дизайном пропонували майже однакові послуги та напої. У наші дні, споживачі хочуть відвідувати гарні заклади, які коштують їхніх грошей. І тому настав час креативних барів, які прагнуть відповідати потребам клієнтів. Хороший дизайн інтер'єру може зробити для бару чи ресторану навіть більше, аніж смачні страви та хороший персонал. There were times when bars are not different from each other. The same type of impersonal institutions offering almost identical design services and drinks. Today, consumers want to attend good schools that cost their money. So it is time to creative bars that seek to meet customer needs. Good interior design can do for a bar or restaurant and much more than delicious food and nice staff.
  • Ескіз
    Документ
    Software system "1C: Enterprise 8. Restaurant"
    (2014) Svirsky, Denis
    System "1C: Enterprise 8. Restaurant" is designed to automate the front office to the restaurant business enterprises, namely, such as restaurants, cafes, bars, cafeterias, catering departments of hotel and restaurant complexes, entertainment centers and more.