Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Teaser advertising as an instrument of marketing communications: overview
    (2018) Soloviova, Yulia
    The aim of study is to consider the conceptual features of advertising campaigns with the usage of a teaser. It is also important to emphasize the consideration of unsuccessful teaser messages as one of the components of modern provocative marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація зовнішньої реклами
    (2019) Гончарова, Ольга Андріівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто нові формати зовнішньої реклами. Доведено, що всі традиційні носії – ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама – переходять до цифрового середовища і поступово стають єдиною digital-системою. Обгрунтовано, що вже зараз DOOH-реклама здатна використовувати принципи Інтернет-реклами. Надано рекомендації рекламодавцям активно використовувати DOOH як самостійний носій рекламного повідомлення та вдало вплітати його у загальну рекламну кампанію. New formats of outdoor advertising are considered. It is proved that all traditional media - TV, radio, press, outdoor advertising - are moving to a digital environment and are gradually becoming a single digital system. It is substantiated that DOOH-advertising is already able to use the principles of Internet advertising. Recommendations are given to advertisers to actively use DOOH as an independent carrier of the advertising message and successfully weave it into the general advertising campaign.