Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Діяльнісна природа туризму(2018) Танасійчук, Олег ЮрійовичРозкриті теоретичні питання поняття туризму як суспільного феномену. The theoretical issues of the concept of tourism as a social phenomenon are revealed.Документ Роль Sharing Economy в розвитку туристичного бізнесу(2017-12) Кравцов, Сергій Станіславович; Рубель, Роман АндрійовичДосліджено сутність економіки спільної участі. Проаналізовано міжнародні шерингові інтернет-платформи, що пов’язані з туризмом. Визначено шляхи підвищення ролі ресурсів sharing economy в господарській діяльності суб’єктів туристичної діяльності. The essence of the economy of joint participation is explored. The international tourism-related sherry internet platforms are analyzed. The ways of increasing the role of sharing economy resources in economic activity of subjects of tourist activity are determined.Документ Здобутки, проблеми та перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні(2013) Чернякова, Поліна ДмитрівнаДля забезпечення стабільної ситуації в галузі туризму буде доцільним налагоджувати міжрегіональні стосунки з високорозвиненими державами світу задля подальшого обміну інформацією, залученням інвестицій та розповсюдження маркетингових ходів своєї держави на інших територіях.Документ Франчайзинг у туристичному бізнесі України(2013) Затірка, Єлизавета Валеріївна; Сологуб, Юрій ІвановичРинок франшиз України поки недооцінений і знаходиться мало не в зародковому стані. Поки що даний ринок є ринком продавця. Причому, в яку б сторону не хитнувся маятник, франчайзинг в туризмі в будь-якому випадку виявиться у виграші: якщо система почне рушитися, багато дрібних гравців виявлят ьбажання вступити у велику мережу, щоб залишитися на плаву. Market franchises Ukraine until undervalued and is almost in its infancy. While this market is a market vendor. And, in whatever way not swung pendulum franchise in tourism in any case be the winner if the system will start rushytysya, many small players to enter the detect bazhannya extensive network to stay afloat.Документ Особливості використання інформаційних технологій в туристичному бізнесі(2015) Квятковський, Олександр ВіталійовичВикористання технології веб-сервісів дозволяє забезпечити взаємодію інформаційних систем туристичної компанії та постачальника туристичних послуг у мережі Інтернет. При цьому, немає прив’язки до певної платформи або мови програмування, оскільки міжпрограмна взаємодія відбувається по прозорим технологічно-незалежним інтерфейсам. Use of Web services allows for interaction information systems travel company and provider of travel services on the Internet. Thus, there is no reference to a specific platform or programming language because the interaction between the programs is transparent to technology-independent interfaces.Документ Стресостійкість персоналу в готельно-ресторанному бізнесі(2015) Сірик, Аліна Олегівна; Лиховоз, Вікторія Анатоліївна; Семененко, Юлія АндріївнаРозвиток туристичного бізнесу туризму як виду відпочинку набуває все більш інтенсивного розвитку. Як наслідок - розвиток інфраструктури туризму (зокрема, ресторанного та готельного бізнесу) та значне збільшення потоків туристів в нашій країні. The development of tourism business tourism as a form of recreation is becoming more intensive development. As a consequence - the development of tourism infrastructure (such as restaurant and hotel business) and a significant increase of tourists in the country.Документ Розвиток та організація туристичного бізнесу в сільській місцевості(2015) Іваніцька, Катерина ОлександрівнаПитання розвитку села є актуальним в з моменту здобуття Україною її незалежності, адже всі ці 23 роки село занепадає. Тому популяризація та розвиток туризму в сільській місцевості є актуальними. The issue of rural development is vital in after Ukraine gained its independence, because all these 23 years, the village is in decline. Therefore, the promotion and development of tourism in rural areas is relevant.