Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Важливі об’єкти права інтелектуальної власності(2021) Бабич, Ірина Михайлівна; Бондар, Микола Васильович; Бойко, Петро МиколайовичПитання інтелектуальної власності завжди являється актуальним серед виробників будь-якої продукції. Тому як зареєструвати свою торгову марку і що потрібно врахувати при виході бренда на європейський ринок мають знати всі виробники. Особливість продуктів з географічним зазначенням, як виділеної групи продуктів, якість яких визначається місцем їх походження, полягає в унікальному поєднанні місцевих природних ресурсів (клімату, ґрунту, місцевих видів тварин і рослин, традиційного обладнання) і культурних цінностей даної території (традицій, умінь і навичок, які часто передавалися з покоління в покоління). Завдяки цьому поєднанню формується особливий взаємозв’язок між цією територією, виробленими там продуктами і зацікавленими особами з числа місцевих жителів.Документ Дослідження private label в Україні(2014) Півторак, Ірина ІгорівнаРинок власних торговельних марок (private label) в Україні — відносно нове явище. Market their own brands (private label) in Ukraine - a relatively new phenomenon.Документ Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки(2009) Капінус, Лариса ВасилівнаАвтор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі результати зображені в табл.Документ Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників(2010) Міненко, Михайло Анатолійович; Матвєєв, Володимир ВолодимировичДосліджено роль географічних позначень при реалізації виноробної продукції. Investigated the role of geographical indications in wine production.