Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив техногенного фактору на чистоту води малих рік України(2015) Зінченко, Наталія Юріївна; Шульга, Сергій Іванович; Попова, Інна Вадимівна; Борцюх, Віктор ВолодимировичЗабруднення вод малих річок басейну Дніпра призвело до порушення природних процесів самоочищення водних об’єктів та значно ускладнило проблему постачання якісної води на водогонах. Водогінні очисні споруди невзмозі попередити потрапляння у питну воду значної кількості неорганічних та органічних забруднюючих речовин, дія яких на організм людини становить небезпеку для здоров’я, особливо в умовах радіаційного забруднення. Water pollution of small rivers Dnieper basin has disrupted the natural processes of self-purification of water bodies and considerably complicated the problem of supplying quality water to the water supply. Water supply treatment plant is unable to prevent the ingress of drinking water a significant number of inorganic and organic pollutants, which are on the human body is a danger to health, especially in terms of radiation contamination.Документ Оцінка забруднення навколишнього середовища(2015) Макаренко, Валерій Дмитрович; Галецька, Оксана ВікторівнаЗабруднення вод - це процес зміни їх фізичних, хімічних та біологічних властивостей, які можуть здійснювати шкідливий вплив на людину та природу, а також обмежувати можливості використання води. Відповідно ГОСТ 17.1.107-77, речовиною, що забруднює воду, є кожна сполука, що викликає порушення норм якості води. Water pollution - the process of changing their physical, chemical and biological properties that may be adverse effects on humans and nature, and restrict water use. According to GOST 17.1.107-77, pollutants in water, is each compound is a violation of water quality standards.Документ Дослідження та аналіз рівня екологічної свідомості студентів факультету Біотехнології та екологічного контролю(2014) Марченко, Олексій ДмитровичДослідження показало, що низький рівень екологічної свідомості у деяких студентів тісно пов'язаний з браком або повною відсутністю екологічних знань, людською байдужістю та споживацьким ставленням до природи. Екологічна свідомість, перш за все, формується завдяки стимулюванню екологічного мислення [2, 109], що може ефективно проводитись за допомогою всесвітньої мережі інтернет або публічних акцій. Студенти серйозно занепокоєні проблемою забруднення води. Це можна використати як вагомий аргумент при розповсюдженні інформації з метою підвищення екологічної свідомості.