Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Peculiarities of using topinambur when preparing flour confectionery products(2023) Varkhol, Veronika; Stukalska (Ivanova), NataliiaThe use of Jerusalem artichoke in the confectionery industry is promising and useful. This product has its own characteristics, such as a high inulin content and a low glycemic index, which allows it to be used for the production of safe and healthy products.Документ Діагностування перспектив розвитку підприємств кондитерської промисловості України(2018) Закревська, Людмила МиколаївнаВ роботі досліджено перспективи розвитку підприємств кондитерської галузі України. Обгрунтовано, що значною мірою він буде залежати від динаміки збільшення доходів населення нашої країни і успішності подальшої реалізації експортного потенціалу на міжнародному ринку. В работе исследованы перспективы развития предприятий кондитерской отрасли Украины. Обосновано, что в значительной степени оно будет зависеть от динамики роста доходов населения нашей страны и успешности дальнейшей реализации экспортного потенциала на международном рынке. The prospects of the development of enterprises of the confectionery industry of Ukraine are investigated in the work. It is substantiated that to a large extent it will depend on the dynamics of the growth of incomes of our country and the success of further realization of export potential in the international market.Документ Наукове обґрунтування складу та розроблення способу отримання кексів з додаванням борошна сочевиці та шроту насіння льону(2019) Петлицька, Лілія Юріївна; Башта (Шеремет), Алла ОлексіївнаКінцевим результатом є створення кексів оздоровчого призначення. The final result is the creation of cakes for health purposes.Документ Технологія пряників із використанням нетрадиційної сировини(2016) Кирпіченкова, Оксана Миколаївна; Оболкіна, Віра ІллівнаКомплексне застосування поліпшувачів, овочевого пюре і глюкозно- фруктозного сиропу сприяє зростанню частки зв’язаної вологи що дозволяє подовжити термін зберігання як сирцевих, так і заварних пряників за рахунок більш міцного зв’язування вологи в структурі виробу. Complex application improvers, vegetable puree and hlyukozno- fructose syrup contributes particles bound moisture which can extend shelf life as adobe and custard cakes due to a stronger binding moisture in the structure of the product.Документ Використання овочевої сировини для розробки затяжного печива дієтично-функціонального призначення(2015) Петренко, Микола Миколайович; Дорохович, Антонелла МиколаївнаУ сучасних умовах важливим напрямком розвитку кондитерської промисловості є розробка виробів дієтично-функціонального призначення,, які могли б забезпечити необхідну кількість біологічно активних речовин (вітамінів, антиоксидантів, амінокислот, харчових волокон та ін.) в раціоні людини, оскільки їх дефіцит призводить до зниження імунітету, погіршення здоров'я і знижує якість життя. Одним з перспективних, доступних і дешевих джерел функціональних компонентів являються овочі та продукти їх переробки - пюре і порошки. In modern conditions the important area of confectionery industry is to develop products Dietary-functionality,, which could provide the necessary amount of biologically active substances (vitamins, antioxidants, amino acids, fiber, etc.). In the human diet since their deficiency leads to decreased immunity , ill health and reduces quality of life. One promising, accessible and cheap sources of functional ingredients are vegetables and their products - puree and powders.Документ Виноградні вичавки - нетрадиційне сировинне джерело для кондитерської промисловості(2015) Каліновська, Тетяна Віталіївна; Оболкіна, Віра ІллівнаДля кондитерської галузі актуальним завданням є розроблення нового асортименту кондитерських виробів, конкурентоспроможного на вітчизняному ринку. Аналіз сучасного асортименту та обсягу виробництва харчових продуктів із піно- та драглеподібною структурою свідчить про їх популярність серед виробників і високий попит у споживачів. Це пояснюється наявністю більшості сировинних компонентів, існуванням відповідного виробничого досвіду та технологічного обладнання, натуральністю одержуваних продуктів, традиційністю їх споживання в Україні. For the confectionery industry urgent task is to develop a new range of confectionery products, competitive in the domestic market. Analysis of the current range and volume of food production and pino- gelatinous structure indicates their popularity among producers and consumers in high demand. This is due to the presence of most raw materials, the existence of relevant work experience and process equipment, naturalness derived products, traditional consumption in Ukraine.Документ Чи витримає кондитерська промисловість України вступ до СОТ?(2007) Ткаченко, Ольга МиколаївнаВ статті розглянуто основні засади Світової організації торгівлі, проаналізовано основні переваги, які мають країни після вступу до СОТ. Автор зосередив увагу на позитивних та негативних наслідках для української економіки після вступу країни до СОТ, спрогнозував фактори, які одразу матимуть вплив на розвиток кондитерської промисловості України. Basic principles of World Trade Organization are considered in the article, basic advantages which have countries after entering to WTO are analysed. An author gave mind on positive and negative consequences for the Ukrainian economy after entering of country to WTO, sprognozuvav factors which at once will have an influence on development of pastry industry of Ukraine.Документ Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України(2006) Ткаченко, Ольга МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню впливів брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особлива увага приділена визначенню взаємовпливу брендів та конкурентної позиції підприємств. Викладення матеріалу супроводжується прикладами з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. В статті використані статистичні дані ЗАТ „Укркондитер” та Міністерства статистики України. The article is devoted to a problem of influence of brands for competitiveness of firms. It is considered features of introduction and development of brands of the Ukrainian enterprises. The special accent is made on studying of interrelation of brands and a competitive position of the enterprises. The statement of a material is accompanied by examples from practical activity and introduction of trade marks by the greatest Ukrainian manufacturers of confectionery production. In clause statistical data of Joint-Stock Company "Ukrkonditer" and the Ministry of statistics of Ukraine are used.