Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі
    (2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)
    (2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія Олександрівна
    Стаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.
  • Ескіз
    Документ
    Фірмовий стиль як невід’ємна складова іміджу готелю
    (2013) Мурак, Оксана Юріївна; Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Створюючи власний стиль готель забезпечує собі цілий ряд переваг: допомагає клієнтам швидко орієнтуватися у потоці інформації, знижує витрати на формування комунікацій, забезпечує досягнення необхідної ємності всієї реклами та інших засобів маркетингових комунікацій готелю, сприяє підвищенню корпоративного духу, об’єднує персонал, позитивно впливає на естетичні почуття клієнтів та персоналу і загальний естетичний рівень готелю. Creating your own style hotel offers a number of advantages: it helps customers to quickly navigate the flow of information, reduces the formation of Communications achieves the necessary capacity of all advertising and other marketing communications tools hotel promotes corporate spirit, uniting staff, positively affects aesthetic sense of customers and staff and overall aesthetic level of the hotel.
  • Ескіз
    Документ
    Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз
    (2014) Бялошицька, Єлизавета Олександрівна
    Під піар-кампанією розуміють сукупність цілеспрямованих взаємопов’язаних заходів, які проводяться базовим піар-суб’єктом з метою підтримання гармонійних відносин з громадськістю та підвищення іміджу фірми. During a PR campaign targeted means a series of related activities held basic PR entity to maintain harmonious relations with the public and improving the image of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність рекламної політики на підприємстві
    (2014) Мельник, Лідія; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Реклама виникла з природної потреби одних людей повідомити іншим ті чи інші відомості про вироблені, або ті що робляться, товари та послуги. Звідси можна зробити припущення, що реклама виникла дуже давно. Дати чітке визначення рекламної політики неможливо. Це досить багатогранне поняття. Швидше за все це визначення дії по створенню і розміщенню реклами і рекламних заходів, з метою створення іміджу і залучення клієнтів для збуту продукції. Рекламна політика тісно зв'язана з торговою і діловою політикою фірм. Поняття рекламної політики також тісно зв'язано з поняттям рекламної стратегії і тактики. Advertising is one of the natural need people to report certain other information produced or those that are made, goods and services. It can be assumed that the advertisement originated long ago. Give a clear definition of advertising policy impossible. This is a rather multifaceted concept. Most likely, this definition of action for the design and placement of advertising and promotional activities in order to create the image and attract customers for the products. Advertising policies are closely linked with trade and business policy of the company. The concept of advertising policy is also closely linked with the concept of advertising strategies and tactics.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори формування конкурентоспроможності підприємства
    (2014) Іванова, Жанна Ігорівна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Умовою розвитку ринкової економіки є створення конкурентного середовища та організація взаємодії суб'єктів, які конкурують між собою у сфері виробництва і просування на ринок товарів та послуг. Конкуренція виступає причиною виникнення одних підприємств і галузей, а також зникнення інших. Проте, для отримання конкурентних переваг у галузі, підприємству необхідно дослідити та визначити фактори, що впливають на підвищення його конкурентоспроможності. The development of market economy is a competitive environment and the interaction of competing with each other in the production and market promotion of products and services. Competition serves the cause of some businesses and industries, and the disappearance of others. However, to obtain a competitive advantage in the industry, the company needs to investigate and identify the factors that influence the increase of its competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення діагностичних прийомів відповідно до потреб фінансового менеджменту
    (2014) Багацька, Катерина Володимирівна
    Трансформація економічних відносин у суспільстві, яка відбувається на рівні економіки країни в цілому, а також на рівні конкретного підприємства, вимагає від осіб, що приймають управлінські рішення, постійного розвитку компетенції, професійної інтуїції, творчого підходу до вирішення виробничих завдань та нетрадиційного підходу до щоденних поточних операцій. В умовах недосконалості нормативного регулювання та високого ступеня невизначеності посилюється значення і вагомість професійних суджень для досягнення мети компанії. The transformation of economic relations in society that vidbuvayet-at the level of the economy as a whole and at the level of a particular company requires people taking management decisions, continuous competence development, professional intuition, creative approach to solving do production targets and unconventional approach to that of current-day operations. In terms of regulatory imperfections re-regulation and a high degree of uncertainty increases the value and importance of professional judgment to achieve the goals of the company.