Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ The aroma technologies using at hotel and restaurant business(2015) Mahaletska, Iryna; Popenko, ViolaEvery years and decades the mankind shows the aspiration to the development. At a turn of the XX-XXI centuries society entered in innovative days which are characterized by rapid growth of changes in all spheres of public life. As it is known the main reasons of studying and introduction of innovations at the hotel and restaurant enterprises are: representation of unique services, strengthening of competitive fight and attempt to get competitive advantages in the market and to maximize profit; increase in demand of consumers; ensuring prestige of the enterprise and the fast solution of problems which can arise at the enterprise. Кожні роки і десятиліття людство показує прагнення до розвитку. На рубежі XX-XXI ст суспільства увійшли в інноваційних днів, які характеризуються швидким зростанням змінами у всіх сферах суспільного життя. Як відомо основні причини вивчення та впровадження інновацій в готельному та ресторанному підприємств: подання унікальних послуг, зміцнення конкурентної боротьби і спробі отримати конкурентні переваги на ринку і максимізації прибутку; збільшення попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства і швидкого вирішення проблем, які можуть виникнути на підприємстві. Каждые годы и десятилетия человечество показывает стремление к развитию. На рубеже XX-XXI вв общества вошли в инновационных дней, которые характеризуются быстрым ростом изменениями во всех сферах общественной жизни. Как известно основные причины изучения и внедрения инноваций в гостиничном и ресторанном предприятий: представление уникальных услуг, укрепление конкурентной борьбе и попытке получить конкурентные преимущества на рынке и максимизации прибыли; увеличение спроса потребителей; обеспечение престижа предприятия и быстрого решения проблем, которые могут возникнуть на предприятии.Документ Аромотехнології у готельно-ресторанному бізнесі(2015) Попенко, Віола Олегівна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаЗ кожними роками та десятиліттями людство показує своє прагнення до розвитку. На межі XX-XXI століть суспільство вступило в інноваційну добу, яка характеризується швидким зростанням змін у всіх сферах суспільного життя. Як всім відомо основними причинами вивчення та введення інновацій у підприємствах готельно-ресторанного господарства є: представлення унікальних послуг, посилення конкурентної боротьби та намагання одержати на ринку конкурентні переваги та максимізувати прибуток; зростання попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства та швидке вирішення проблем, що можуть виникнути на підприємстві . With every years and decades humanity shows its commitment to development. At the turn of XX-XXI centuries, society has entered into an innovative day, which is characterized by rapid growth changes in all spheres of public life. As we all know the main reasons for studying and innovation in the business of hotel and restaurant management are presenting unique services, increased competition and efforts to obtain a competitive advantage in the market and maximize profits; increased consumer demand; providing enterprise prestige and quick solutions to problems that may arise in the enterprise.Документ Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa(2013) Лазоренко, Наталія Петрівна; Гріщенко, Д. С.В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності. In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.