Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку підприємств пивоварної галузі
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна
    Розглянуто основні ринкові тренди розвитку підприємств пивоварної галузі: зростання споживання та випуску безалкогольного пива, збільшення частки пива у кегах та банках. Основою успішної реалізації продукту є актуальний асортимент, фінансова стійкість підприємств і системний бренд-маркетинг. The main market trends of the development of enterprises in the brewing industry were considered: growth in consumption and production of non-alcoholic beer, increase in the share of beer in kegs and cans. The basis of successful product implementation is an up-to-date assortment, financial stability of enterprises and systematic brand marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди вітчизняного ринку пива
    (2019) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Проаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. Analyzes the domestic consumer beer market. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer culture.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі
    (2012) Єрошина, Н. О.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.