Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Компетентнісний підхід як основа якості вищої освіти(2015) Сіднєва, Жанна КостянтинівнаПідкреслено значення компетентнісного підходу у системі вищої освіти, особлива увага приділена використанню методики аналізу конкретних ситуацій. The importance of the competence approach in the system of higher education is underlined, special attention is paid to the use of the method of analysis of concrete situations.Документ Практичний досвід використання кейс-методів(2015) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаКейс-метод (від англ. слова case - випадок) - це метод ситуаційного навчання, який передбачає розгляд та аналіз ситуацій, що мали місце в практиці господарювання підприємств різних галузей, або ситуацій, що були придумані з урахуванням особливостей діяльності підприємств та існуючих умов їх функціонування. Головна мета застосування кейс-методів у навчальному процесі ВНЗ - навчити студентів, використовуючи набуті теоретичні знання, вирішувати конкретні неструктуровані проблеми, з якими вони можуть стикнутись у реальному житті, як майбутні дипломовані спеціалісти певної галузі знань. Case method (from Eng. Word case - case) - a method of situational learning, which includes review and analysis of the situations that occurred in the practice of managing different industries or situations that were designed taking into account the characteristics of enterprises and their existing conditions operation. Main purpose of the case-method teaching process in universities - students learn by applying theoretical knowledge to solve unstructured specific challenges they may face in real life as future graduates particular area of expertise.Документ Історія виникнення кейс-методу та його сутність(2015) Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаСеред сучасних технологій і активних методів навчання особливе місце у професійній освіті відведено кейс-методу. Відповідно до класичного визначення метод кейсів (англ. Case method, кейс-метод, кейс-стади, case-study, метод конкретних ситуацій, метод ситуаційного аналізу ) - це техніка навчання, що використовує реальні економічні, соціальні та бізнес ситуації. При цьому студенти повинні проаналізувати ситуацію, визначити сутність проблеми, запропонувати основні шляхи її вирішення та вибрати кращий варіант. Among modern technologies and active methods of teaching special place in professional education given case method. According to the classic definition method cases (Eng. Case method, case method, case studies, case-study, the method of specific situations, situational analysis method) - a technique of training that uses real economic, social and business situations. Thus students should analyze the situation, identify essence of the problem, offer basic ways to solve it and choose the best option.Документ Комбінування використання кейс-методу з іншими методами навчання(2015) Бойко, Ірина АнатоліївнаПроблема активізації пізнавальної діяльності студентів завжди була однією з найбільш актуальних у практиці навчання, тому постійно ведеться пошук інструментарію, що дозволяє ефективно використовувати спільну пізнавальну діяльність викладача і студентів. The problem of cognitive activity of students has always been one of the most pressing in the practice of teaching, so constantly search tools to effectively share the cognitive activity of the teacher and students.Документ Проблеми оцінювання при роботі з міні-групами(2014) Ралко, Олександра СергіївнаДля підготовки кваліфікованого спеціаліста в області менеджменту стає необхідним для навчальних закладів в умовах конкурентного середовища перейти від традиційної моделі викладання, яка передбачає наголос на вивчення теоретичного апарату управлінської науки до сучасної, яка дозволяла б використовувати отриманий теоретичних апарат в реальних ситуаціях, що в результаті дозволить підвищити конкурентоспроможність випускника цього напрямку при прийомі на роботу. To prepare qualified specialists in management is necessary for schools in a competitive environment to move from the traditional model of teaching, which includes an emphasis on the study of the theoretical apparatus to modern management science, which permits use this theoretical device in real situations that result will improve competitiveness of this trend in employment.