Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Висвітлення аспектів відповідального підприємництва в комерційній рекламі
    (2022) Максіна, Валерія Андріївна; Антонова, Ольга Вадимівна
    Присвячено розглядові особливостей висвітлення аспектів відповідального підприємництва та сталого розвитку в комерційній рекламі. Проаналізовано досвід як великих світових брендів, так і локальних виробників, у тому числі українських компаній. Розглянуто зображально-виражальні засоби рекламних кампаній, їх впливогенний потенціал.
  • Ескіз
    Документ
    Методи впливу реклами на рішення споживачів
    (2012) Рущенко, Надія Миколаївна
    Комерційна реклама здійснює потужну соціальну функцію, яка полягає в тому, щоб надихати людину на збільшення матеріальних благ. Реклама є «посередником» між виробником та споживачем, що прискорює обіг товарів, послуг та грошей. Вона створює конкурентне середовище на даному ринку, а також виступає стимулом до покупки товару чи послуги. Commercial advertising has a strong social function, which is to inspire people to increase wealth. Advertising is the "mediator" between producer and consumer, which accelerates the circulation of goods, services and money. It creates a competitive environment in the market and acts as an incentive to purchase goods or services.