Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампаній(2021) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаОдним із основних факторів ефективної рекламної комунікації є розуміння реакції та відгуку цільової аудиторії на неї. Виробник має чітко усвідомлювати створення якого бренду та формування якого іміджу торгової марки він може чи хоче досягти. Визначення ефективності рекламної кампанії в цілому пов'язано з глибоким аналізом комплексу взаємопов’язаних між собою факторів. Отже, практикам необхідно володіти методами вимірювання ефективності рекламної кампанії задля грамотного використання рекламного бюджету та досягнення комунікаційних цілей підприємства.Документ Діджиталізація зовнішньої реклами(2019) Гончарова, Ольга Андріівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто нові формати зовнішньої реклами. Доведено, що всі традиційні носії – ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама – переходять до цифрового середовища і поступово стають єдиною digital-системою. Обгрунтовано, що вже зараз DOOH-реклама здатна використовувати принципи Інтернет-реклами. Надано рекомендації рекламодавцям активно використовувати DOOH як самостійний носій рекламного повідомлення та вдало вплітати його у загальну рекламну кампанію. New formats of outdoor advertising are considered. It is proved that all traditional media - TV, radio, press, outdoor advertising - are moving to a digital environment and are gradually becoming a single digital system. It is substantiated that DOOH-advertising is already able to use the principles of Internet advertising. Recommendations are given to advertisers to actively use DOOH as an independent carrier of the advertising message and successfully weave it into the general advertising campaign.Документ Реклама як засіб масової комунікації(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.Документ TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.Документ Удосконалення системи комунікаційного менеджменту на підприємстві(2017) Черевань, Ірина Андріївна; Кутас, Олена ОлександрівнаРозглянуто проблему удосконалення системи комунікаційного менеджменту підприємства. The problem of improving the system of communication management of the enterprise is considered.