Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару(2016) Дубінська, Оксана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування. The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.Документ Особливості сегментування ринку ПрАТ «Конті»(2014) Туленко, І. Ю.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається сегментування ринку підприємства, яке виробляє кондитерські вироби We consider the segmentation of the enterprise, which produces confectionery