Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж(2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернет(2014) Соляр, Олена Андріївна; Капінус, Лариса ВасилівнаВ епоху інформаційних технологій інтернет-ресурс надає великі можливості для розвитку нових маркетингових інструментів реалізації товарів на ринку. In the era of information technology online resource provides a great opportunity to develop new marketing tools selling goods in the market.Документ Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь»(2014) Рудь, Аліна Русланівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається використання музики в точках продажу, зокрема, в фірмових магазинах з метою підвищення обсягів реалізації. We consider the use of music in the point of sale, particularly in retail stores in order to increase sales volumes.