Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація концепцій політики ціноутворення в готельній індустрії
    (2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр Володимирович
    Питання визначення та встановлення ціни на готельні послуги є надзвичайно важливим. Від вірного ціноутворення залежить економічна ефективність діяльності готелю, рівень його прибутковості та конкурентоспроможності. Вибір вірної політики ціноутворення і як наслідок цінової стратегії готельного підприємства обумовлює актуальність теми дослідження. The question of determining and setting the price for hotel services is extremely important. The economic efficiency of the hotel, the level of its profitability and competitiveness depends on the correct pricing. The choice of the right pricing policy and, as a consequence, the price strategy of the hotel enterprise determines the relevance of the research topic.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання ефективності цінової політики
    (2023) Загородній, Максим Олександрович; Лелека, Ольга Олександрівна
    Підприємству, яке хоче розвивати свою діяльність на ринку найбільш ефективно та протягом тривалого періоду часу, слід приділяти найбільшу увагу управлінню та розробці цінової політики та формуванню ціноутворення, оскільки кожен неправильний або недостатньо продуманий крок негайно впливає на динаміку продажів та прибутковість А деякі підходи до ціноутворення, а саме витратний і ціннісний, мають певні недоліки з точки зору трудової теорії вартості та теорії граничної корисності. Існуючі моделі процесу ціноутворення не повністю враховують особливості різних типів ринку, що вимагає перегляду змісту і послідовності етапів ціноутворення та визначення типу ринкової структури на першому етапі формування ціни.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємств
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Хажанець, Ольга Володимирівна
    Досліджено сутність ціни як активного інструмента формування структури виробництва. Розглянуто вплив ціни як вирішального фактору результатів виробничої і фінансової діяльності фірми. Доведено, що формування стратегії ціноутворення – один з найбільш значимих аспектів функціонування підприємства в ринковому середовищі. Обґрунтовано, що «управління» споживачем щодо ціни можливо за умови, коли остання буде відповідною не тільки з точки зору виробника, а й з урахуванням вимог споживача. The essence of price as an active tool for forming the structure of production is studied. The influence of price as a decisive factor in the results of production and financial activities of the firm is considered. It is proved that the formation of pricing strategy – one of the most important aspects of the enterprise in a market environment. It is substantiated that "management" of the consumer in relation to the price is possible provided that the latter will be appropriate not only from the point of view of the manufacturer, but also taking into account the requirements of the consumer.
  • Ескіз
    Документ
    The role of pricing in the marketing mix
    (2019) Naumko, Tetiana; Kaliuzhna, Yuliia
    Theinfluenceofpricesonthesuccessandcompetitivenessoforganizations, aswellasthechoiceoftheaveragebuyerforone or another productisconsidered.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова цінова політика підприємств туризму
    (2018) Наумейко, А.; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Досліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні підходи до формування системи управління вартістю підприємства
    (2015) Говорушко, Тамара Андріївна; Стецюк, Володимир Михайлович
    VBM перестає бути теоретичною конструкцією і переходить у розряд інструментів стратегічного управління, який узгоджується зі стратегічним розумінням необхідності врахування ментального, інституційного, культурного, інформаційного впливів на споживчі очікування та економічні інтереси суб’єктів взаємовідносин. VBM no longer a theoretical construct and goes into the category of instruments of strategic management, which is consistent with the strategic understanding of the need to incorporate mental, institutional, cultural, informational influences on consumer expectations and economic interests of relationships.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності інвестицій в золото
    (2014) Еш, Світлана Миколаївна
    Золото, як фінансовий актив, завжди асоціюють із стабільністю. Людей давно цікавить питання: як зберегти та примножити гроші. Інвестиції в золото стійкі до інфляції, економічних і політичних криз і навіть до війн тому і характеризуються високою довірою серед населення. Gold as a financial asset, always associated with stability. People have long interesting question: how to preserve and multiply money. Investing in gold is resistant to inflation, economic and political crises and even wars therefore characterized high confidence among the population.
  • Ескіз
    Документ
    Інфляція та її вплив на економіку та соціальну сферу
    (2014) Петрик, Світлана Віталіївна; Салатюк, Ніна Миколаївна
    Інфляція як економічне явище характеризує якісний стан грошового обігу в умовах, коли перестає діяти механізм автоматичного забезпечення сталості грошей. Головною формою прояву інфляції є зростання цін в країні і як наслідок знецінення грошових знаків відносно вартості звичайних товарів, тобто падіння купівельної спроможності грошової одиниці. Якщо цей процес набуває затяжного характеру, то поглиблюється розрив між рівнем цін на внутрішньому ринку країни та на ринках інших країн і світовому ринку в цілому. Виникає знецінення національних грошей щодо іноземної валюти. Це призводить до зниження валютного курсу національної грошової одиниці, що теж є проявом інфляції. Inflation as an economic phenomenon characterized by qualitative state in monetary terms, cease to have effect when the automatic mechanism ensuring constancy of money. The main form of manifestation of inflation is rising prices in the country and as a result of currency depreciation relative to the cost of conventional products, that fall in purchasing power of the monetary unit. If this process becomes protracted, the deepening gap between prices on the domestic market and markets in other countries and the world market. There is a depreciation of domestic currency for foreign currency. This leads to a decrease in the exchange rate of the national currency, which is also a manifestation of inflation.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір стратегії ціноутворення
    (2009) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто умови щодо вибору стратегії ціноутворення. The conditions on the choice of pricing strategy