Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємств
    (2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Хажанець, Ольга Володимирівна
    Досліджено сутність ціни як активного інструмента формування структури виробництва. Розглянуто вплив ціни як вирішального фактору результатів виробничої і фінансової діяльності фірми. Доведено, що формування стратегії ціноутворення – один з найбільш значимих аспектів функціонування підприємства в ринковому середовищі. Обґрунтовано, що «управління» споживачем щодо ціни можливо за умови, коли остання буде відповідною не тільки з точки зору виробника, а й з урахуванням вимог споживача. The essence of price as an active tool for forming the structure of production is studied. The influence of price as a decisive factor in the results of production and financial activities of the firm is considered. It is proved that the formation of pricing strategy – one of the most important aspects of the enterprise in a market environment. It is substantiated that "management" of the consumer in relation to the price is possible provided that the latter will be appropriate not only from the point of view of the manufacturer, but also taking into account the requirements of the consumer.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективні напрямки розвитку цінової політики в Україні
    (2014) Тацієнко, Наталія Вадимівна
    Будучи стрижнем ринкових відносин, ціна стає однією з найбільш універсальних категорій, якими оперує ринкова економіка, тому в ній сконцентровано всі недоліки, помилки та досягнення господарської діяльності. As the core of a market economy, price is one of the most universal categories, which operates a market economy because it concentrated all the shortcomings, mistakes and achievements of business.