Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару(2016) Дубінська, Оксана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування. The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.Документ Methodological approaches to target market selection in external economic activity of an enterprise(2014) Sirobaba, SerhiySelection of a target market, where the firm can achieve its objects, is very important because effectiveness of further company activity depends greatly on that choice. That’s why a firms has to answer such questions: «What markets must the company work on? What priority segments should be served?». Careful selection of target markets may provide an answer to these questions for the majority of enterprises.Документ Дослідження позиції продукції підприємства на ринку(2013) Ворона, Л. М.; Бєлова, Тетяна Геннадіївна