08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Управління інвестиційною стратегією на підприємствах молочної галузі
    (2015) Якимчук, Тетяна Володимирівна
    У дисертаційній роботі досліджено теоретичні засади управління інвестиційною стратегією підприємств, уточнено основні поняття категоріального апарату, на основі аналізу діяльності підприємств визначено чинники впливу на ефективність реалізації інвестицій, визначено основні відмінності між інвестиційною політикою та інвестиційною стратегією. Обґрунтовано вибір функціональних стратегій, які враховано в удосконаленні підходу до формування інвестиційної стратегії та управління нею. The theoretical bases of management of the investment strategy at the enterprises are studied in the thesis, the basic concepts are determined, the factors that influenced the effectiveness of investments are identified based on analysis of the companies’ activity, the main differences between investment policy and investment strategy are identified. The choice of functional strategies that are taken into account in the improvement of the approach to the formation and management of investment strategy are justified.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне планування економічного розвитку підприємств харчової промисловості
    (2015) Кулинич, Юрій Михайлович
    Запропоновано методичний підхід до стратегічного планування економічного розвитку підприємства, сутність якого полягає у плануванні зміни типу економічного розвитку на першому етапі, визначенні стратегічних позицій, сильних та слабких сторін підприємства на ринку на другому етапі та використанням отриманих результатів для розроблення стратегічної карти розвитку підприємств на третьому етапі з втіленням результатів методичного підходу в 3D-модель стратегічного вибору напрямів економічного розвитку підприємств. The methodical approach to economic development strategic planning company is offered, the essence of which is to change the type of economic development in the first stage, defining strategic positions, strengths and weaknesses in the market in the second stage and the use of the results for creating a strategic map for development of enterprises in the third stage with implementation of methodical approach results to 3D-model of the strategic choice for directions of economic development programs.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційні стратегії забезпечення стратегічного розвитку підприємств хлібопекарської галузі
    (2014) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    Дисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо стратегічного розвитку на основі використання комунікаційної стратегії підприємства. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як: стратегічний розвиток і комунікації. Разширено понятійно-категоріальний апарат щодо визначення сутності понять «стратегічний розвиток», «комунікаційна стратегія», «комунікаційне розвиток». Визначено напрями комунікаційного та стратегічного розвитку на всіх етапах життєвого циклу підприємства. Визначено місце комунікаційної стратегії серед інших стратегій підприємства. Проведена систематизація каналів комунікації, які використовуються на підприємстві. The thesis isdevoted to research of theoretical principles and to develop of practical recommendations for the strategic development of the enterprises on the basis of their communication strategies. Theoretical approaches to the definition of concepts such as strategy development and communication are generalized. The conceptual and categorical frame work in the part of determination the essence of the concepts «strategic development», «communication strategy», «communication development» are developed. The communication channels that used in the enterprise are systematized. The condition of the bread-baking industry development is analyzed. Directions of the combination of communication channels with the elements of the marketing complex areproved. Methods of determining the effectiveness of the communication activity of the enterprise as a part of the strategic development are studied. Directions of the communication development as a part of the strategic development on the basis of a two-dimensional matrix and use of communication strategies depending on the phase of the enterprise’s developmentare suggested.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне планування розвитку підприємств молокопереробної галузі
    (2014) Протасова, Лариса Валеріївна
    Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних засад стратегічного планування розвитку та розробці теоретичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу стратегічного планування розвитку молокопереробних підприємств. Проаналізовано сучасний стан та визначено проблеми і тенденції розвитку молокопереробної галузі. Проведено оцінку стану стратегічного планування та його випливу на ефективність діяльності молокопереробних підприємств. Розроблено модельний підхід до процесу стратегічного планування розвитку молокопереробних підприємств з урахуванням їх галузевої приналежності. Запропоновано модель визначення напряму розвитку підприємства в галузі. Удосконалено систему показників стратегічного планування розвитку молокопереробних підприємств. The dissertation investigates theoretical and methodical foundations of strategic planning of the development and elaboration of theoretical and practical recommendations for improving the process of strategic planning of development of the milk-processing enterprises. The paper analyzes the current state of the milk-processing branch and the problems and tendencies of its development. The work reveals the characterization of the state of strategic planning and its influence upon the effectiveness performance of the milk-processing enterprises. The model approach to the process of strategic planning of development of the milk-processing enterprises taking into account their sector profile is developed. This research emphasizes the model of the specification of the directions for development of the enterprise within the branch. The system of indicators of strategic planning of development of the milk-processing enterprises is improved.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм інвестування процесів відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості
    (2008) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Дисертацію присвячено теоретичному узагальненню та удосконаленню механізму інвестування відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Проаналізовано сутнісні і структурні характеристики та особливості зношення і відтворення основних засобів. Розроблено методику комплексної аналітичної оцінки відтворення основних засобів. Визначено сутність та механізм інвестування відтворення основних засобів з використанням структурного, сценарного та процесного підходів. Досліджено складові механізму інвестування. Проаналізовано стан основних засобів, процесів їх відтворення, виявлено особливості інвестування основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Запропоновано методику прогнозування відтворення основних засобів та інвестиційних витрат з урахуванням концепції життєвого циклу та стратегії підприємства. Розроблено пропозиції щодо удосконалення інвестування відтворення основних засобів відповідно до реальних умов діяльності підприємств. Розроблено підходи до формування підприємствами амортизаційного фонду шляхом використання альтернативних напрямків його накопичення із застосуванням фінансових технологій та елементів внутрігосподарського розрахунку. Запропоновано формування інвестиційних коштів підприємств шляхом залучення до участі в капіталі та прибутках через внутрішнє запозичення та залучення з використанням прибуткової складової та інвестиційного потенціалу фізичних осіб. Запропоновано утворення галузевих структур венчурного типу з метою забезпечення інноваційного відтворення основних засобів. In the dissertation research exposed theoretical aspects and improvement of mechanism of investing of reproducing processes of fixed assets on food industry enterprises. The essential and structure characteristics and peculiarities of wearing out and reproducing of fixed assets are analyzed. Methods of complex annalistic estimation of fixed assets reproducing are worked out. The essence and mechanism of investing reproducing processes with using of structure, scenario and process methods of approach are determinate. The structure parts of investing mechanism are investigated. The condition of fixed assets, reproducing processes are analyzed, the peculiarities of fixed assets investing on Food Industry enterprises are investigated. Methods of prognosis of fixed assets reproducing and investing expenditures deals with life cycle conception and enterprise's strategy is discussed. The suggestions of improving fixed assets reproduction investment according to the real conditions of enterprise's activity are worked out. The methods of approach to the forming of amortization fund by enterprise's by using alternative ways of it's accumulating deals with finance technologies and elements of non-financing by the State are worked out. The forming of enterprise's investing means by drawing in taking part in capital and profits by internal adopting and drawing in with the using of profit component and investing potential of physical persons is proposed. The creation of branch structures of venture types with the aim of fixed assets innovation reproducing is proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення ефективності діяльності підприємств заходами антикризового менеджменту
    (2014) Тур, Олеся Василівна
    Дисертація присвячена розробці перспективних напрямів та механізмів забезпечення ефективності діяльності підприємств заходами антикризового менеджменту.У роботі розглянуто теоретико-методичні основи забезпечення ефективності виробничо-господарської діяльності заходами антикризового менеджменту, а саме: розкрито зміст категорії «ефективність», визначено поняття та економічну сутність антикризового менеджменту, його місце, роль та значення у підвищенні ефективності діяльності підприємств.Проаналізовано результативність виробництва мінеральних вод у нинішніх умовах, досліджено динаміку техніко-економічних та фінансово-економічних показників і основні тенденції діяльності підприємств з видобування, розливу та реалізації мінеральних вод, проведено оцінювання ефективності виробничо- господарської діяльності даної групи підприємств на основі використання елементів регресійного аналізу та функції Альтмана.Запропоновано механізми удосконалення системи антикризового менеджменту підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва мінеральних вод, що передбачають використання методів стратегічного управління та інструментів бюджетування, а також диверсифікацію джерел інвестування заходів з підвищення ефективності діяльності підприємств шляхом емісії облігацій.
  • Ескіз
    Документ
    Створення і розвиток кластерних об’єднань підприємств харчової промисловості
    (2014) Пуліна, Тетяна Веніамінівна
    Досліджено сутність кластерних об’єднань підприємств у харчовій промисловості та удосконалено класифікацію кластерних об’єднань підприємств у харчовій промисловості. Обгрунтовано необхідність створення і розвитку кластерних об’єднань підприємств у харчовій промисловості. Удосконалено методичний підхід визначення потенціалу кластеризації підприємств харчової промисловості, що дозволило визначити перспективні підгалузі харчової промисловості для створення кластерів. Вдосконалено методику оцінювання впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на створення і розвиток кластерних об’єднань підприємств в харчовій промисловості, що дозволяє, застосувавши узагальнюючий коефіцієнт впливу цих факторів на об’єднання підприємств, корегувати стратегію розвитку. Запропоновано методичний підхід щодо визначення критерію дієздатності кластерних об’єднань підприємств у харчовій промисловості, який є значенням цільової функції, що залежить від багатьох чинників господарської діяльності підприємств-учасників кластера. Розроблено методику ідентифікації кластерних об’єднань підприємств на основі групи показників, за допомогою яких можна обґрунтувати можливість включення підприємства до складу кластерного об’єднання. Запропоновано методику прогнозування ефективності розвитку кластерів харчової промисловості на основі результатів діяльності та визначати перспективи їх розвитку. Запропоновано методику формування стратегії розвитку кластерних об’єднань, яка базується на графотеоретичній моделі кластера з використанням стратегічного підходу та принципу ієрархії стратегій. Ключові слова: підприємство, кластер, харчова промисловість, створення, розвиток, стратегія, синергетичний ефект. The entity of cluster associations of the enterprises in the food industry is probed and classification of cluster associations of the enterprises in the food industry is improved. The need of creation and development of cluster associations of the enterprises for the food industry is justified. Methodical approach for determination of potential of a clustering of the enterprises of the food industry that allowed to define perspective subindustries of the food industry for creation of clusters is improved. The technique of an impact assessment of factors of the external and internal environment on creation and development of cluster associations of the enterprises in the food industry that allows is improved, which allows through the appling generalizing coefficient of influence of these factors on combining of the enterprises, to adjust development strategy. Methodical approach to determination of criterion of capacity of cluster associations of the enterprises in the food industry is offered ,which is value of the target function depending on many factors of economic activity of the enterprises of a cluster.The technique of identification of cluster associations of the enterprises on the basis of use of indexes is developed: capacity; stability; developments; growth; clusterings by means of which it is possible to justify possibility of switching on of the enterprise in composition of cluster combining. The technique of prediction of efficiency of development of clusters of the food industry on the basis of prediction of results of their activities is offered and defining perspectives of their development. The technique of formation of strategy of development of the cluster associations, based on graph- theoretical model of a cluster with use of strategic approach and the principle of hierarchy of strategy is offered.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний аналіз як основа формування та реалізації стратегії виноробних підприємств
    (2012) Печериця, Юлія Василівна
    Актуальність дослідження обумовлена необхідністю ефективного управління маркетинговою, комерційною, фінансово-економічною, кадровою, виробничою політикою підприємств, з метою забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств харчової промисловості. В роботі розглянуто стратегічне управління як одну із найбільш вагомих конкурентних переваг, оскільки саме воно дозволяє підприємству визначати напрями розвитку, шляхи досягнення поставлених організаційних цілей і забезпечувати дотримання місії та узгоджувати інтереси всіх зацікавлених сторін ведення бізнесу: власників, менеджменту, персоналу, постачальників та споживачів. Research actuality is caused by the necessity of effective management by the marketing, commercial, financial, economic, staff and production policy of enterprises to ensure competitiveness of products of food industry enterprises . In this work the strategic management is considered as one of the most prominent competitive advantages, because it allows the enterprise to determine directions of development, ways of achievement the set organizational goals and to provide the observance of mission and coordinate interests of all interested parties of business: owners, management, staff, suppliers and consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентна стратегія підприємства в умовах невизначеності
    (2011) Луців, Ольга Романівна
    Дисертацію присвячено розробці теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо конкурентної стратегії підприємства в невизначених умовах. Thesis is devoted to the elaboration of theoretical positions and practical recommendations concerning to competitive strategy of enterprise in the condition of uncertainty.
  • Ескіз
    Документ
    Активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень
    (2007) Гаврилова, Тетяна Василівна
    Дисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних, організаційних і практичних засад активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень. Представлена робота дозволяє дослідити сутність активності підприємства, активізації діяльності підприємства, резервів реалізації активності та розробити заходи щодо активізації діяльності підприємства в ринкових умовах. The dissertation deals with the development of theoretical, methodical, managerial and practical principles of enterprise activity activation under market reformations circumstances. This creative work allows investigating the enterprise activity essence, enterprise activity activation, activity realization reserves and developing the ways of enterprise activity activation under market reformations circumstances. The classification of activity realization reserves is improved.