08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-економічна модернізація підприємств харчової промисловості
    (2015) Валінкевич, Наталія Василівна
    Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань здійснення організаційно-економічної модернізації підприємств в умовах зміцнення інституційних основ ринкової системи господарювання. The thesis is devoted to research of theoretical, methodological and practical issues of organizational and economic modernization of enterprises in terms of strengthening the institutional foundations of a market economic system.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування основних напрямів розвитку підприємств дитячого харчування в Україні на основі маркетингових досліджень
    (2007) Медведенко, Олена Василівна
    У дисертації аналізуються основні теоретичні засади проведення маркетингових досліджень, розроблено авторську методику прогнозування основних тенденцій розвитку підприємств дитячого харчування в Україні. Дослідження макро- та мікромаркетингового середовища дало змогу узагальнити основні перешкоди, тенденції та перспективи розвитку підприємств дитячого харчування, розробити можливі шляхи зниження загроз та використання можливостей українських виробників. Обґрунтування потреби в продуктах дитячого харчування різних видів та виявлення груп продукції, потреба в яких задоволена найменше, дозволили узагальнити напрями забезпечення потреби вітчизняними виробниками та розробити концепцію виведення на ринок продуктів дитячого харчування нового покоління. Запропонована організаційно-економічна модель розвитку підприємств дитячого харчування обґрунтовує основні показники їх розвитку за сегментами ринку та спрямована на виконання положень Закону України «Про дитяче харчування». Основна мета моделі - зайняття українськими виробниками лідируючих позицій в галузі продуктів дитячого харчування. In the dissertation the basic theoretical principles of carrying out of marketing researches are analyzed, the author's technique of forecasting of the basic tendencies of development of the children's nutrition enterprises in the Ukraine are developed. Research makro- and the micromarketing environment has allowed to generalize the basic obstacles, tendencies and prospects of development of the children's nutrition enterprises, to develop possible ways of decrease of threats and uses of opportunities of the Ukrainian manufacturers. A substantiation of requirement for products of a children's nutrition of different kinds and revealing of groups of production, requirement in which it is satisfied badly, than in the others, have allowed to generalize directions of satisfaction of requirement domestic manufacturers and to develop the concept of deducing on the children's nutrition market the products of new generation.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості
    (2008) Суха, Ірина Василівна
    У дисертаційній роботі досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено сутність понять конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, організаційно-економічний механізм забезпечення конкуренто-спроможності молокопереробних підприємств, стратегія, маркетингова конкурентна стратегія. Систематизовано існуючі підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств. Розроблено методику вибору привабливих для розвитку певним підприємством сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій із врахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використання комбінації методик оцінки конкурентоспроможності для переконання у правильності вибору сегментів. The dissertation researches the theoretical and applied aspects of providing the competitiveness of dairy processing enterprises. The essence of competition concepts: competitiveness of enterprises, organizationally and economic mechanism of providing the competitiveness of dairy processing enterprises, strategy, marketing competition strategy are determined on the basis of generalization of theoretical material. Existent approaches to the estimation of competitiveness of enterprises are systematized. The method of attractive choice for the development by the certain enterprise of segments is developed. Defined the approaches to forming the set of marketing competition strategies, taking into account the aims of enterprise, its potential possibilities, change of external environment prediction of the development of market segments. The use of combination of estimation methods of competitiveness is offered for persuasion in the rightness of choice of segments.