Книги

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7568

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг. Робочий зошит
    (2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Подано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Словник маркетингових термінів
    (2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    Термінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".
  • Ескіз
    Документ
    Формирование рыночного механизма хозяйствования в пищевой промышленности
    (1992) Борщевский, П. П.; Скиценко, Н. М.; Страшинская, Лариса Владимировна
    В брошуре раскрываются сущность, содержание, функции, состав и структура рыночного механизма хозяйствования и особенности его формирования в пищевой промышленности агропромышленного комплекса. Значительное внимание уделяется освещению основных положений новых законодательных актов Украины, касающихся формирования рыночного механизма. Рассматриваются организационные структуры управления пищевой промышленностью Украины в переходный период к рынку, их задачи и функции, определены этапы, основные направления и пути формирования рыночных структур хозяйства. In tract essence, the content, functions, composition and structure of the market mechanism and economic features of its development in the food industry of agriculture. Considerable attention is paid to the coverage of the main provisions of the new legislative acts of Ukraine concerning the formation of the market mechanism. We consider the organizational structures of the food industry in Ukraine during the transition period to the market, their tasks and functions defined stages, the basic direction and method of formation of market economy structures.