Книги
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7568
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо оптимізації виробничої структури високотоварних сільськогосподарських підприємств Житомирської області(2016) Рудик, Руслан Іванович; Приймачук, Тетяна Ю.; Данкевич, Віталій Євгенович; Данкевич, Андрій Євгенович; Данкевич, Євген МихайловичРекомендації розроблені на основі багаторічних досліджень діяльності високотоварних сільськогосподарських підприємств Житомирської області та спрямовані на внесення пропозицій для покращення ефективності господарської діяльності товаровиробників. Запропоновано наукові підходи до формування оптимальної структури виробництва в сучасних умовах. Розроблені економіко-математичні моделі, щодо основних видів діяльності підприємств, для раціонального використання наявних ресурсів і отримання економічного, соціального та екологічного ефекту від господарської діяльностіДокумент Словник маркетингових термінів(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаТермінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".