Навчальні посібники
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7505
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Іноземна мова (Англійська мова)(2014) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена Миколаївна; Юрчук, Людмила Володимирівна; Власенко, Людмила ВасилівнаThis manual contains two parts aiming at the formation of students’ foreign language professional communicative competence as well as their operating by a terminological vocabulary and reading comprehension skills on the basis of professional texts. There are also exercises that accompany each unit. Recommended for I-V-year students of a full-time education form of training directions 0.140101 “Hotel and Restaurant Business”, 6.140103 “Tourism”. Навчально-методичний посібник складається з двох частин, спрямованих на формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності. Матеріали посібника сприяють збагаченню лексики за фахом та відпрацюванню професійної термінології. Приділяється значна увага розвитку навичок читання та розуміння оригінальних текстів професійної спрямованості. До кожного розділу розроблені вправи , які сприятимуть ефективному оволодінню професійно зорієнтованою англійською мовою і формування навичок самостійної роботи студентів. Для студентів I- V курсів денної форми навчання напрямів підготовки 0.140101 "Готельний та ресторанний бізнес", 6.140103 "Туризм".Документ Англійська мова. English for advertising, marketing and public relations managers(2014) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаНавчальний посібник знайомить студентів з основами маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю й дає загальну та професійно-орієнтовану характеристику рекламних технологій. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 10 тематичних розділів. Кожен розділ включає оригінальні тексти проблемного характеру, які містять останні дослідження у сфері маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю. Відповідно до навчальної програми з даної дисципліни, тематичні тексти супроводжуються рядом перед текстових й після текстових вправ спрямованих на розвиток навичок усного та писемного мовлення. The tutorial gives students the fundamental knowledge of marketing, advertising and public relations and provides the general and professionally oriented characteristics of advertising technologies. The tutorial is organized and divided thematically into 10 thematic sections. According to the curriculum of the given training course, thematic texts are accompanied by the series of before and after text practical exercises directed at developing skills of oral and written speech. Every section includes original texts of problematic character containing recent studies in the sphere marketing, advertising and public relations.Документ Англійська мова(2013) Березовська, Ольга Владиславівна; Власенко, Людмила ВасилівнаДаний посібник призначений для навчання англійської мови студентів, розрахований на використання у вищих закладах освіти. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 4 частини. Перша частина - загальна тематика, друга частина – професійна тематика, третя частина – граматичний матеріал, четверта частина – тлумачний словник основних термінів. Даний посібник сприятиме формуванню у студентів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій та є додатковим спонукальним мотивом до удосконалення навичок усного та писемного мовлення в професійній сфері. This manual is intended for the studies of English, counted on the use in higher education establishments. Educational material is organized and divided into 4 parts. The first part is general subjects, the second part is professional subjects, the third part is grammatical material, and the fourth part is a dictionary of basic terms. This manual will assist the students’ forming of general and professionally-oriented communicative speech competence and is additional incentive reason to the improvement of skills of the verbal and writing broadcasting in a professional sphere.