Навчальні посібники

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7505

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Всесвітня історія
    (2006) Алексєєв, Юрій Миколайович; Вертегел, А. Г.; Казаков, Олександр Олексійович
    У посібнику висвітлюються вузлові питання курсу всесвітньої історії, найважливіші ключові питання всесвітньої історії у відповідності з програмою вступних випробувань до вищих навчальних закладів України. Узагальнено досвід проведення вступних випробувань у ВНЗ України, експерименту по зовнішньому незалежному тестуванню, проаналізовано типові помилки абітурієнтів. Запропоновано методичні поради щодо самостійного вивчення матеріалу, запитання для самоперевірки і самоконтролю. Посібник адресовано абітурієнтам і старшокласникам загальноосвітніх шкіл. The Handbook highlights the Central issues of the course of world history, the most important key issues of world history in accordance with the program of entrance examinations to higher educational institutions of Ukraine. Summarized the experience of holding the entrance examinations in universities of Ukraine, the experiment on external independent testing, analyzed typical mistakes of entrants. Proposed methodological advice on self-study material, questions for self-control and self-control. Manual is addressed to students and senior pupils of secondary schools.
  • Ескіз
    Документ
    Історія України
    (2008) Колосюк, Валерій Олексійович; Буравченкова, Світлана Борисівна; Тюрменко, Ірина Іванівна; Береговий, Сергій Ігорович; Кобилянський, Євгеній Едуардович; Левицька, Надія Миколаївна
    У пропонованому навчально-методичному посібнику висвітлюються події вітчизняної історії з найдавніших часів і донині з урахуванням сучасних досягнень історичної науки. The proposed teaching aids coverage of events of national history from ancient times to the present day with current achievements of historical scholarship.
  • Ескіз
    Документ
    Культурологія
    (2008) Колосюк, Валерій Олексійович; Буравченкова, Світлана Борисівна; Тюрменко, Ірина Іванівна; Береговий, Сергій Ігорович; Кобилянський, Євгеній Едуардович; Левицька, Надія Миколаївна
    Навчальний посібник дає широкі знання про генезис культури, закономірності й тенденції її розвитку, розкриває філософські, соціологічні та історичні аспекти культури. The manual provides extensive knowledge about the genesis of culture, patterns and trends of its development, reveals the philosophical, sociological and historical aspects of culture.
  • Ескіз
    Документ
    Українська революція: здобутки і втрати в державотворчих змаганнях (1917 - 1920 рр.)
    (1998) Кондратюк, В. О.; Буравченкова, Світлана Борисівна
    Широке відзначення 80-річчя української революції, складні державотворчі процеси сьогодення зумовили особливо високий суспільний інтерес до подій і уроків 1917-1920 pp. в Україні. Пропонований увазі читачів навчальний посібник узагальнює новітні досягнення наукових розвідок, методичних розробок, історико-документальних та художніх публікацій з цієї ключової проблеми історії української державності. Розрахований на викладачів, студентів вищої та спеціальної школи, широкий читацький загал. Wide celebration of 80th anniversary of Ukrainian Revolution, challenging the state-led processes present a particularly high public interest in the events and lessons of 1917-1920 pp. in Ukraine. Proposed readers tutorial summarizes the latest achievements of scientific studies, teaching materials, historical documentaries and feature articles on key issues of the history of Ukrainian statehood. Designed for teachers, students, senior and special schools, a wide readership.
  • Ескіз
    Документ
    Українська мова (за професійним спрямуванням) : навчально-методичний комплекс до вивчення дисципліни для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання
    (2006) Галузинська, Любов Іванівна; Науменко, Наталія Валентинівна
    У пропонованому навчально-методичному посібнику висвітлюються основні питання з вивчення української мови (за професійним спрямуванням) для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчання. The proposed teaching aids covers the main issues of the Ukrainian language (for professional purposes) for students of all majors distance learning.
  • Ескіз
    Документ
    Ділова українська мова. Навчальний посібник
    (2007) Горбул, Олександр Дмитрович; Галузинська, Любов Іванівна; Ситник, Тетяна Іванівна; Яременко, Світлана Андріївна
    Розкрито основні вимоги до укладання управлінської документації. Подано зразки найпоширеніших документів, правила їх оформлення, завдання для самоконтролю. Теоретичний матеріал вдало поєднано з практичними рекомендаціями. Посібник доповнено українсько-російським словником та тлумачним словником найбільш уживаних термінів.
  • Ескіз
    Документ
    Хрестоматія з культурології: історія та теорія культури
    (2008) Колосюк, Валерій Олексійович; Береговий, Сергій Ігорович; Бухальська, Магдаліна Андріївна; Кобилянський, Євген Едуардович; Левицька, Надія Миколаївна; Сторожик, Іван Іванович
    Джерелознавчу базу хрестоматії становлять в основному документальні і розповідні пам’ятки. Наведено також фрагменти з літописів, хронік, історичних творів іноземних авторів. Хрестоматія дає широкі знання про генезис культури, розкриває її філософські, соціологічні та історичні аспекти. Матеріали хрестоматії згруповано за темами і подаються в хронологічній послідовності.
  • Ескіз
    Документ
    Науковий стиль фахового мовлення
    (2009) Науменко, Наталія Валентинівна; Галузинська, Любов Іванівна; Колосюк, Валерій Олексійович
    Найповніше наукове знання про предмет, його ознаки та властивості виявляється в жанрах власне наукового підстилю (монографія, книга, дисертація). Близькими до наукових монографій є підручники та посібники для вищих навчальних закладів. Вони відрізняються наявністю визначень, чіткістю побудови й викладу. У статтях найчастіше подають розгляд одного з аспектів, однієї зі сторін, пов'язаних із тим чи іншим науковим поняттям, з тією чи іншою проблемою. Отже, усі типи наукових текстів – доповідь, дискусія, монографія, підручник, стаття – у різному ступені демонструють наукове знання, його семантику.