Курси та конспекти лекцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Науково-технічна комунікація(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної науково-технічної комунікації, в тому числі із застосуванням прийомів ефективної аргументації, сучасних способів поширення інформації про науку і техніку та з урахуванням соціальної і етичної відповідальності вченого-інженера. Lecture Course is designed to study the theoretical foundations and practical implementation of effective scientific and technical communication, including the usage of effective methods of reasoning, modern ways of disseminating information on science and technology and taking into account the social and ethical responsibilities scientist and engineer.Документ Маркетинг(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних, методичний та практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності, зокрема в індустрії гостинності та туристичній сфері. У конспекті висвітлені основні питання щодо сутнісних характеристик маркетингу та маркетингової діяльності, розроблення маркетинг-міксу, формування маркетингової інформаційної системи підприємств, здійснення сукупності операцій STP-маркетингу, а також деталізовані питання розроблення кожного елементу класичного маркетингового міксу, в тому числі із урахуванням особливостей туристичної сфери. The Lecture Course is designed for studying the theoretical, methodical and practical bases of the effective marketing activity, particularly in hospitality industry and tourism sphere. The Lecture Course discovers the main questions of essential characteristics of marketing and marketing activity, working out of marketing-mix, forming of enterprises' marketing information system, implementation of aggregate STP-marketing operations, and also details the questions of development of each element of classical marketing-mix, including taking into account the specificities of the tourism sphere.Документ Маркетинг у галузях і сферах діяльності(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сферах матеріального та нематеріального виробництва, в тому числі у торговельній, туристичній сфері, в індустрії гостинності, у сфері народних ремесел та промислів, в банківській сфері та у сфері агробізнесу. Lecture Course is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the fields of material and non-material production, including in trade, tourism sector, in the hospitality industry, in the crafts and trades, banking and agribusiness.Документ Маркетинг послуг(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг, теоретико-методичних і практичних підходів до управління маркетингом послуг, проведення маркетингових досліджень, побудови лояльних стосунків із споживачами, розроблення маркетингової товарної, цінової, комунікативної політики сфери послуг, політики розповсюдження послуги, формування ефективного матеріального середовища надання послуги та організації процесу її надання. The lecture notes is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the service sector, theoretical, methodological and practical approaches to marketing management services, market research, building loyal relationships with consumers, working out of product, price and communication policies in services, policies of services distribution, forming an effective material environment of services providing and organizing the process of it’s providing.Документ Маркетингові дослідження(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Міжнародний маркетинг(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.Документ Міжнародні транспортні перевезення(2011) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад міжнародних транспортних перевезень, набуття навичок з організації та управління транспортними перевезеннями, зокрема на міжнародному ринку, а саме: врахування особливостей міжнародних транспортних перевезень, їх правового регулювання, специфіки надання транспортно-експедиційних послуг, використання міжнародних транспортних коридорів, особливостей використання різних видів транспорту у міжнародних перевезеннях. The lecture notes is designed to study the theoretical and practical basis of international transportation, obtaining the skills of organizing and managing of transportation, including on the international market, namely: accounting the specificities of international transportation, it's legal regulation, specificity of provision of freight forwarding services, usage of international transport corridors, specificities of usage of different types of transport in international transportation.Документ Основи маркетингу та економічного обґрунтування проекту(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичКонспект лекцій призначений для вивчення основ маркетингу та економічного обґрунтування проектів з метою формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі здійснення маркетингової діяльності та обґрунтування проектів, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, що дозволяють ефективно здійснювати цю діяльність на підприємстві. The lecture notes is designed to study the basis of marketing and economic justification of projects with the aim of formation of students' modern economic thinking and the system of special knowledge in the sphere of marketing activity and projects' justification, respective competence on the base of understanding of basic theoretical aspects and obtaining the necessary practical skills, which will effectively carry out these activities in the enterprise.Документ Торговельне підприємництво : конспект лекцій(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаКонспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення торговельної діяльності, теоретико-методичних і практичних підходів до функціонування торговельного підприємництва у сфері оптової, дрібнооптової та роздрібної торгівлі, аналізу, прогнозування та планування товарообороту, управління товарними запасами, формування асортименту, а також організації усіх видів господарської діяльності, які покликані підвищити ефективність торгівлі, принести економічний, соціальний та інші види ефектів. The lecture notes is designed to studying the theoretical and practical bases of carrying out trading activities, theoretical, methodological and practical approaches to the functioning of commercial business in the spheres of wholesale, small wholesale and retail, analysis, prediction and planning of movement of goods, inventories' managing, assortment's forming, and also the organization of whole types of economic activity, which are designed to increase the effectiveness of commerce, bring the economical, social and other effects.Документ Маркетингові дослідження(2010) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »