Курси та конспекти лекцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний маркетинг
    (2012) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    У конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції стратегічного маркетингу. Розглянуто сутність стратегій сегментування, зростання, бізнес-портфеля, а також товарних і конкурентних стратегій. In outline covers basic concepts, principles and functions of strategic marketing. The essence of the strategy of segmentation, growth, business portfolio, as well as trade and competition policies.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діяльність
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діяльність» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень. Lecture on the subject "Marketing Activities" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний маркетинг
    (2009) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Конспект лекцій з дисципліни «Стратегічний маркетинг» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Lecture on the subject "Strategic Marketing" is to help students better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг готельного і ресторанного господарства
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна
    Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг готельного і ресторанного господарства» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Lecture on the subject "Marketing of hotel and restaurant services" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.