Інститут післядипломної освіти (м. Київ)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ The role of PR in the restaurant business: impact and opportunities(2024) Kuzmin, Oleg; Polyovyk, Volodymyr; Niemirich, Oleksandra; Mikhailov, Bohdan; Yavorska, Oksana; Bulakh, OlenaВ тезах доповіді досліджується роль і значення зв'язків з громадськістю (PR) у ресторанному бізнесі. У ньому обговорюються виклики, з якими стикається сучасний ресторанний бізнес, і підкреслюється, як такі PR-технології, як організація заходів, взаємодія зі ЗМІ та управління соціальними мережами, можуть сприяти успіху та розвитку закладів. Дослідження підкреслює необхідність постійного вдосконалення та адаптації PR-стратегій для ефективного реагування на мінливі споживчі вподобання, посилення конкуренції та попиту на здорову та екологічну їжу. Воно також підкреслює важливість аналізу зворотного зв'язку з клієнтами та моніторингу реакції аудиторії для оцінки ефективності PR-стратегій. Виявлено, що позитивний імідж ресторану, досягнутий за допомогою PR, привертає увагу клієнтів, формує довіру споживачів, ефективно управляє кризовими ситуаціями та сприяє розвитку партнерських відносин. Результати дослідження підкреслюють важливість PR у ресторанному бізнесі та наголошують на необхідності стратегічного PR-планування та реалізації для досягнення успіху на конкурентному ринку