Інститут післядипломної освіти (м. Київ)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства(2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Степанчук, Світлана Олександрівна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаВ статті охарактеризовано сутність, зміст та принципи застосування «RACE» технології при розробці іміджевої рекламної чи PR-кампанії, як основного методу, що застосовується в практичній діяльності як вітчизняних так і закордонних підприємств та організацій. Базується «RACE» технологія на чотирьох етапах, а саме: дослідженнях, формуванні активних рекламних або PR-дій, вибору засобів комунікації, оцінки очікуваних та фактичних результатів. Всі перераховані етапи тісно взаємопов’язані між собою і, якщо пропустити один із зазначених етапів, то рекламна чи PR-кампанія може втратити свою економічну чи комунікативну ефективність, а отже і прибутковість для підприємства. Тому все більше підприємств намагаються знайти просту й водночас ефективну технологію для комунікації зі споживачами та впливу на їх рішення. Проблематика визначення поняття та особливостей застосування технології «RACE» у наукових працях з управління рекламними та PR-кампаніями з’явилися відносно недавно. При цьому такі відомі технології, як «AIDA», «4P»-«8Р», «4C» та інші вивчаються вченими і застосовуються практиками вже тривалий час, це в свою чергу, доводить актуальність обраної теми і те, що достатньо багато питань окресленої сфери діяльності розкрито частково та потребують додаткових досліджень. У статті розглянуто сучасні теоретичні підходи щодо використання технології «RACE» при розробці рекламних та PR-кампаній, а також досліджено практичні аспекти застосування даної методики - при розробці іміджевої рекламної кампанії для безалкогольного солодкого напою ТМ «Живчик» ПрАТ «Оболонь». Під час проведення попереднього дослідження для розробки іміджевої рекламної кампанії для ПрАТ «Оболонь» було визначено цільову аудиторію та портрет споживача продукції ТМ «Живчик», проаналізовано конкурентів компанії, платформи для комунікації, складено медіаплан рекламних та PR-активностей, сформовано бажані очікувані результати ефективності. Подальшими перспективами майбутніх досліджень з обраної теми є впровадження інноваційних технологій при розробці іміджевих рекламних та PR-кампаній, а також проведення більш детальних досліджень щодо їхньої економічної та комунікаційної ефективності в майбутньому. This article describes the definition, content and principles of «RACE» technology in the development of image advertising or PR-campaign, as the main method used in practice by both domestic and foreign companies and organizations. «RACE» technology is based on four stages, namely: research, the formation of active advertising or PR-actions, the choice of means of communication, evaluation of expected and actual results. All of the above stages are closely interrelated and subordinate to each other, and if you miss one of these stages, the advertising or PR-campaign will lose its economic or communication effectiveness, and hence profitability for the company. Therefore, more and more companies are trying to find a simple and effective technology for communicating with consumers and influencing their decisions. The problem of defining the concept and features of the application of "RACE" technology in scientific work on the management of advertising and PR-campaigns appeared relatively recently. At the same time, such well-known technologies as «AIDA», «4P» - «8P», «4C» and others are studied by scientists and used by practitioners for a long time, which in turn proves the relevance of the chosen topic and the fact areas of activity are partially disclosed and require additional research. Modern theoretical approaches to the use of «RACE» technology in the development of advertising campaigns are discussed in this article, and the application of this technique is studied by example in the development of the image advertising campaign for soft drink TM «Zhyvchyk» PAC «Obolon». During the preliminary research to develop the image advertising campaign for PAC «Obolon», the target audience and portrait of the consumer of TM «Zhyvchyk» products were determined, the company's competitors, communication platforms were analyzed, a media plan of image advertising and PR activities was drawn up, and the desired expected efficiency results were formed. Further prospects for future research on the chosen topic are the introduction of innovative technologies in the development of image advertising and PR-campaigns, as well as more detailedresearch on their economic and communication effectiveness in the future.Документ Искусство прозрачности(2015) Деревянко, Елена ГеоргиевнаОфициальный голос компаний имеет все меньшее значение — и ввиду информационной перегрузки, и вследствие непонимания "первыми лицами" и "пиарщиками" современной парадигмы управления репутацией. Самым дефицитным товаром стало доверие. Практически невозможно свести все репутационно рисковые для "первых лиц" ситуации к какому-то ограниченному перечню. Однако в статье приведены базовые принципы: что стоит и чего не стоит делать пиарщикам. Заострено внимание на необходимости выстраивать комплексную систему управления репутационными рисками по всей длине всех бизнес-процессов. The official voice of companies has less and less value – referring to information overload, and as a result of "top officials" and "PR people" misunderstanding of the modern paradigm of reputation management. Trust became the most deficit good. It is practically impossible to reduce all reputation risky for "top officials" situations to some limited list. However, the article presents the basic principles: what to do and what not to do PR people. The author highlights the need to build a complex system of reputation risks over the full length of all business processes.