Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістично облагороджувальна роль культури
    (2015) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Індикатори впливу культури на політику, освіту та на інші царини буття приховано виражені та важко піддаються фіксації. Однак, незважаючи на невловимість подібного впливу, не можна недооцінювати гуманістично облагороджувальної ролі культури щодо політики, освіти тощо. Indicators of the impact of culture on politics, education and other realms of being hidden pronounced and difficult to fix. However, despite the elusiveness of this impact can not be underestimated role oblahorodzhuvalnoyi humanistic culture policy, and education.
  • Ескіз
    Документ
    Роль самостійної роботи як фактору самовиховання у формуванні сучасного фахівця
    (2013) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Згідно нової освітньої парадигми незалежно від спеціалізації та характеру діяльності кожен початківець фахівець повинен володіти фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками діяльності свого профілю, досвідом творчої, дослідницької та соціально-оцінювальної діяльностей. According to the new educational paradigm, regardless of specialization and activities every aspiring expert needs to have fundamental knowledge, professional skills activities, their profile, experience, creative, research and social assessment activities.
  • Ескіз
    Документ
    Гротескова свідомість як культурологічний артефакт XXI століття
    (2014) Чорнодід, Віктор; Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Буття сучасної людини поза перебільшенням позначене соціально-політичною нестабільністю, трагічними переживаннями, а відтак, викликає до життя свідомість, яка апелює та маніпулює гротесками. Being modern humans outside exaggeration marked social and political instability, tragic experiences, and thus, brings to life the consciousness that appeals and manipulates grotesque.
  • Ескіз
    Документ
    Повсякденність як феномен сучасної культури: відповідності та суперечності
    (2014) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Повсякденна культура відіграє значну роль у житті людини епохи «пізньої сучасності», їй надається роль фундаментальної підстави людського існування. Everyday culture plays a significant role in human life the era of "late modernity", it is given the role of a fundamental foundation of human existence.
  • Ескіз
    Документ
    Світ існування сім’ї як форма культурної реальності
    (2014) Веремчук, Софія Олександрівна; Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Автор ставить за мету дослідити проблему сім’ї, яка є частиною життєвого світу людини в контексті взаємодії з формами культурної реальності. The author aims to investigate the family, which is part of the living world rights in the context of cultural interaction with reality.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен «людини успішної»: екзистенційний та соціокультурний аспекти
    (2014) Степанчук, Марина Сергіївна; Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Успіх як характеристика індивідуального життєвого шляху та соціокультурна категорія здавна викликає інтерес науковців щодо теоретичного дослідження в умовах культури. Success as a characteristic of individual life and socio-cultural category long is of interest for theoretical research scientists in a culture.
  • Ескіз
    Документ
    Шлюб і сім’я: реалії сьогодення
    (2012) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    У центрі дискусії дослідження лежить питання співвідношення шлюбу і кохання, а точніше шлюбу за коханням. Крізь призму аналізу сфери споживання, вплив якої непомітно переноситься і на світ почуттів, і на близьких, рідних людей, викликаються до життя наступні питання – мотивації вступу до шлюбу, можливості вибору з обох боків, про відношення між майбутнім подружжям до шлюбних відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Сократ: неписьменний чи той, хто не писав (про некоректну «семантику» науковців)
    (2011) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Автор у розвідці на основі аналізу наукових статей, публікацій, навчальних видань, підручників виявляє некоректну семантику «тотожності» понять, які, в свою чергу, ведуть до підміни смислів через поверхове розуміння того факту, що Сократ був людиною неписьменною. Автор показує розбіжність понять «неписьменний», і «той, що не пише». Іншими словами, мова йде про принципово інший спосіб викладення, відмінний від письмового, себто усний. Author in this research which is based on the analysis of scientific articles, publications, educational books, textbooks detects incorrect semantics "identity" of concepts, which, in turn, lead to the substitution of meanings through a superficial understanding of the fact that Socrates was a man illiterate. The author shows the difference concepts of "illiterate" and "the one who does not write." In other words, it is a fundamentally different way of presenting different from writing, that interpretation.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен краси: естетико-культорологічний аналіз
    (2008) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    Автор у публікації звертається до аналізу сучасного стану розуміння феномену краси, яка за своєю природою відноситься до абсолютних цінностей у сенсі універсально притаманної людському буттю стосовно його вищих духовних ознак. Естетизація потворного, іронія переосмислень і культ антикраси в полоні неоавангардних експериментів заперечують будь-які спроби віднесення краси до абсолюту в його глибоко ціннісному вияві. Author in the publication refers to the analysis of the current state of understanding of the phenomenon of beauty which by its nature refers to the absolute values in terms of universally inherent in human existence in relation to his higher spiritual attributes. Aesthetization of ugly, irony comprehension and cult of non-beauty in captive of neovanguard experiments deny any attempt to refer to the absolute beauty in its manifestation of deeply values.
  • Ескіз
    Документ
    Естетичні смаки молоді та сучасне суспільство споживання
    (2010) Бабушка, Лариса Дмитрівна
    У розвідці розглядаються естетичні орієнтації сучасної молоді з урахуванням смаку не у вузькому розумінні змісту даного поняття, а у зв’язку з почуттями, поглядами, ідеалами. Смак характеризується широкою спрямованістю як емоційно-інтелектуальною, так і соціально-особистісною оцінкою.