Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
42 результатів
Результати пошуку
Документ Корпоративні ціннісні імперативи в індустрії гостинності(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Сучасні засади формування програм корпоративної соціальної відповідальності(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Розвиток інформаційних систем в Україні(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Шиляєв, Дмитро ЮрійовичРозглянуто особливості впровадження інформаційних технологій в туризмі. Features of introduction of information technologies in tourism are considered.Документ Сучасні технології управління персоналом на туристичному підприємстві(2018) Корнелюк, М.; Басюк, Дарія ІванівнаРозкриті сучасні технології управління персоналом туристичного підприємства. The modern technologies of personnel management of the travel company are revealed.Документ Формування національних готельних мереж(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Ковєшнікова, Д.Проаналізовані готельні мережі в Україні. Hotel chains in Ukraine have been analyzed.Документ Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності(2016) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастрономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери України(2015) Басюк, Дарія ІванівнаВажливим показником розвитку туризму є формування мережі суб’єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7 % менше, ніж у попередньому періоді. Важливим показником розвитку туризму є формування мережі суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7% менше, ніж у попередньому періоді. An important indicator of tourism is creating a network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs. The network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs in 2014 was 3885 units, up 31.7% less than in the previous period.Документ Інноваційні клінінгові технології у сучасних закладах готельно-ресторанного господарства(2012) Огороднійчук, Олена Юріївна; Басюк, Дарія ІванівнаЗі зростанням популярності здорового способу життя та проблем навколишнього середовища багато інновацій, що стосуються клінінгу розробляють в сфері нового перспективного напрямку еко-клінінг. With the popularity of healthy lifestyles and environmental problems many innovations regarding cleaning in the area of developing a new perspective towards eco-cleaning.Документ Сучасні підходи до оцінки якості туристичного продукту(2012) Бузмакова, Катерина Анатоліївна; Басюк, Дарія ІванівнаПроблема забезпечення якості продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Однак показники якості, а також проблеми, пов'язані з випуском якісної продукції, специфічні для кожної галузі, в тому числі і для сфери туризму. The problem of providing quality products in today's world is universal. However, quality indicators and the problems associated with the production of quality products specific to each sector, including for tourism.Документ Розвиток винного туризму на Закарпатті(2012) Басюк, Дарія Іванівна; Скорченко, Оксана ВікторівнаВинний туризм у Закарпатті стає дедалі популярнішим серед туристів, свідченням цього є опитування експертів, проведенні у січні 2010 р. в м. Ужгороді. Доцільно розробляти нові маршрути пов’язані з винним туризмом, проводити винні фестивалі, готувати цікаві пропозиції для виходу на світовий ринок туристичних послуг. Wine tourism in our region is becoming more popular among tourists, is evidence of this survey experts held in January 2010 in the city. Uzhgorod. It is advisable to develop new routes related to wine tourism, wine festivals hold, prepare interesting proposals for the world market of tourist services.