Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасний стан ринку молочної продукції в Україні(2022) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Болотіна, Ірина МиколаївнаРозглянутий сучасний стан ринку молочної продукції в Україні. Поданий аналіз основних показників молочної галузі. The current state of the dairy products market in Ukraine is considered. The analysis of the main indicators of the dairy industry is presented.Документ Тенденції розвитку підприємств пивоварної галузі(2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Болотіна, Ірина МиколаївнаРозглянуто основні ринкові тренди розвитку підприємств пивоварної галузі: зростання споживання та випуску безалкогольного пива, збільшення частки пива у кегах та банках. Основою успішної реалізації продукту є актуальний асортимент, фінансова стійкість підприємств і системний бренд-маркетинг. The main market trends of the development of enterprises in the brewing industry were considered: growth in consumption and production of non-alcoholic beer, increase in the share of beer in kegs and cans. The basis of successful product implementation is an up-to-date assortment, financial stability of enterprises and systematic brand marketing.Документ Сучасні підходи до організації ефективної роботи менеджера(2015) Болотіна, Ірина МиколаївнаДокумент Гармонізація обігу та виробництва дієтичних добавок в Україні у відповідності з вимогами ЄС(2013) Болотіна, Ірина МиколаївнаОптимальне харчування сьогодні - це доведений фактор підтримання здоров'я, довголіття та працездатності. Порушення структури харчування, відсутність його збалансованості на тлі втрати технологій підвищення освітнього рівня населення у питаннях здорового харчування є основними причинами хронічних захворювань. Optimal nutrition today - a proven factor in maintaining health, longevity and efficiency. Violation of the structure of power, lack of balance against the background of its losses technologies improve the educational level of the population in terms of healthy eating are major causes of chronic diseases.Документ Управління конфліктами в сфері гостинності(2015) Болотіна, Ірина МиколаївнаЗгідно із дослідженнями Міжнародної асоціації обслуговування клієнтів, 91% незадоволених клієнтів більше ніколи не скористаються послугами даного готелю і ще розповсюдять цю негативну інформацію мінімум 9 особам. Також 54-70% знову скористаються послугами готелю, якщо їх претензії будуть задоволені. А якщо вони будуть задоволені дуже швидко, то ця цифра збільшиться до 95%. Таким чином, навіть найнесподіваніші скарги гостей не повинні залишатися без уваги адміністрації готелю. According to the research of the International Association of customer service 91% of dissatisfied customers will never benefit from the services of the hotel and even distribute this negative information at least 9 people. Also, 54-70% again take advantage of hotel services if their claims are resolved. And if they are satisfied very quickly, this figure will increase to 95%. Thus, even the most unexpected guests complaints should not be neglected the property.Документ Особливості стратегічного управління в готельній індустрії(2014) Болотіна, Ірина Миколаївна