Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
88 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Інноваційна активність підприємства у маркетинговій діяльності(2022) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто різноманітність визначень поняття «інноваційна активність». Доведено, що інноваційну активність можна розглядати з різних напрямків. Охарактеризовано різні складові інноваційної активності. Наголошено, що маркетингова інноваційна активність як складова інноваційної активності сприяє глибшому розумінню потреб споживачів та їхньому успішному задоволенню. Доведено, що джерелом маркетингових ідей можуть бути співробітники власного підприємства, які зацікавлені в розробленні та виготовленні такої продукції, яка прийдеться до вподоби клієнтам. Показано, що серед чинників зовнішнього середовища найбільш впливовими будуть економічні, науково-технічні, культурні. Продемонстровано, що найбільший інтерес представляють маркетингові інновації, що пов’язані з розробленням нових видів продукції з нетрадиційної сировиниДокумент Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Формування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства(2024) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність складання карти стратегічних дій. Описано складові стратегічної карти. Доведено доцільність формулювання місії підприємства, його цінностей та бачення. Охарактеризована фінансова складова стратегічної карти. Розглянуто клієнтська складова стратегічної карти та її мета. Наведено види клієнтів підприємства. У внутрішній складовій показано, яким чином підприємство забезпечує вимогу кожного з типів споживачів у клієнтській складовій. Висвітлено складова навчання та розвитку. Доведено, що всі чотири складові стратегічної карти пов’язані між собою та є основою для формування стратегічним пріоритетів розвитку компаніїДокумент Розвиток корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів господарювання(2021) Злотник, Олексій Володимирович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто сутність корпоративної соціальної відповідальності. Доведено, що вона являє собою концепцію, яка передбачає можливість інтеграції бізнесу із соціальними та екологічними наслідками діяльності. Підкреслено, що запорукою успішного підприємництва на сучасному етапі розвитку суб’єктів господарювання постає їх соціально відповідальна поведінка. Показано, що тенденції розвитку корпоративної соціальної відповідальності вітчизняних успішних компанії у цілому узгоджуються зі світовими тенденціями поступової інтеграції принципів соціальної відповідальності в корпоративну політику, стратегію зростання соціальних інвестицій. Це відповідає інтересам як самих суб’єктів господарювання, так і суб’єктів зовнішнього середовища. The essence of corporate social responsibility is considered. It is proved that it is a concept that provides for the possibility of integrating business with social and environmental consequences. It is emphasized that the key to successful entrepreneurship at the present stage of development of economic entities is their socially responsible behavior. It is shown that the trends in the development of corporate social responsibility of successful domestic companies in general are consistent with global trends in the gradual integration of social responsibility principles into corporate policy, the strategy of growth of social investment. This is in the interests of both the business and the environment.Документ Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України(2021) Кузьмінський, Сергій Васильович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що з урахуванням умов ринково-економічної трансформації та глобалізації торгівельних відносин, привертає до себе проблема оперативного та дієвого управління галуззю харчової промисловості. Наголошено, що в науковій літературі існує багато визначень поняття «стратегія розвитку підприємства». Обґрунтовано, що передумовою ефективної реалізації стратегії розвитку компанії є інноваційно-технологічне спрямування діяльності. В свою чергу, результатом реалізації стратегії є досягнення певних, заздалегідь визначених економічних наслідків – збільшення рівня дохідності та конкурентоспроможності. Розглянуто головні детермінанти недостатнього рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємств відповідної галузі. It is proved that taking into account the conditions of market and economic transformation and globalization of trade relations, the problem of operative and effective management of the food industry attracts. It is emphasized that in the scientific literature there are many definitions of "enterprise development strategy". It is substantiated that the precondition for effective implementation of the company's development strategy is the innovation and technological direction of activity. In turn, the result of the strategy is the achievement of certain, predetermined economic consequences - increasing the level of profitability and competitiveness. The main determinants of insufficient level of profitability and competitiveness of enterprises in the industry are considered.Документ Формування концепції бренду любові(2022) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що підприємства у своїй діяльності керуються певними принципами. Вони викладені у маркетингових концепціях. Простежуються етапи формування концепції бренду любові. Обґрунтовується необхідність існування у бренда любові таких ознак: наявність легенди, давньої історії, людської любові та ідеї. Пропонується задля визначення сприйняття бренду любові ринком застосування матриці «Сила бренду любові - Позиція бренду на ринку». Визначено показники, якими вимірюється сила бренду любові та позиція бренду на ринку. Показано важливість матриці задля визначення становища бренду на ринку. It is proved that enterprises are guided by certain principles in their activities. They are set out in marketing concepts. The stages of formation of the concept of the love brand are traced. The necessity of the following qualities in a love brand is substantiated: the presence of a legend, ancient history, human love and ideas. It is proposed to determine the perception of the brand of love by the market using the matrix "The strength of the brand of love - the position of the brand in the market." The indicators that measure the strength of the love brand and the brand's position in the market are determined. The importance of the matrix for determining the position of the brand in the market is shown.Документ Омніканальність як інструмент управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах розвитку E-commerce(2021) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто переваги омніканальності як парадигми ведення бізнесу. Доведено, що поняття омніканальності часто плутають з багатоканальністю, мультиканальністю. Описано, чим вони відрізняються. Доведено, що при омніканальності всі канали продажів об'єднуються в єдину систему, щоб клієнту було зручно перемикатися. Тому омніканальність дає клієнту більше можливостей і комфорту. Наведено приклади омніканальної взаємодії. Обґрунтовано, що рішення про перехід рітейлера до омніканальності має бути прийнято після ґрунтовної оцінки стратегічних і операційних ризиків щодо різних аспектів діяльності компанії. The advantages of omnichannel as a paradigm of doing business are considered. It is proved that the concept of omnichannel is often confused with multichannel, multichannel. Describes how they differ. It is proved that with omnichannel all sales channels are combined into a single system so that it is convenient for the customer to switch. Therefore omnichannel gives the client more opportunities and comfort. Examples of omnichannel interaction are given. It is substantiated that the decision to move the retailer to omnichannel should be made after a thorough assessment of strategic and operational risks in various aspects of the company.Документ Стратегії забезпечення інфраструктури ІТ-компаній(2021) Гармаш, Андрій Олегович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що ефективна операційна система ІТ-інфраструктури – один з аспектів забезпечування досягнення ІТ-підприємством певного рівня якості. Підкреслено, що головною основою діяльності будь-якої сучасної ІТ-компанії є інфраструктура, яка є стратегічним активом компанії. Правильно організована ІТ-інфраструктура дозволить оптимізувати витрати компанії та збільшити продуктивність використовуваних ІТ-послуг. Названі складові ІТ-інфраструктури, які забезпечують об'єднання та функціонування у мережі Інтернет. Розглянуто етапи розроблення і впровадження інформаційних ресурсів підприємства та систем управління ІТ-інфраструктурою. Доведено, що основою впровадження інформаційного менеджменту компанії є IТ-стратегія. Фoрмування ІT-стратегії базується на баченнi, місії, мeті та стрaтегії підприємства. Розглянуто завдання, які повинні бути вирішені задля створення ефективної стратегії. It is proved that an effective operating system of IT infrastructure is one of the aspects of ensuring that an IT enterprise achieves a certain level of quality. It is emphasized that the main basis of any modern IT company is the infrastructure, which is a strategic asset of the company. Properly organized IT infrastructure will optimize the company's costs and increase the productivity of used IT services. Named the components of the IT infrastructure that provide integration and operation on the Internet. The stages of development and implementation of enterprise information resources and IT infrastructure management systems are considered. It is proved that the basis of the company's information management implementation is IT strategy. The formation of IT strategy is based on the vision, mission, goals and strategy of the enterprise. The tasks that must be solved in order to create an effective strategy are considered.Документ Характеристика методів визначення ефективності збутової діяльності(2020) Гулак, Олександр Олександрович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що успіх діяльності того чи іншого підприємства, як правило, залежить не стільки від його виробничих і фінансових можливостей, скільки від ефективності його збутової діяльності. Підкреслено, що основною метою збутової діяльності підприємства є забезпечення доставки товару в той час, у те місце, та в тій кількості і такої якості, які потрібні споживачу. Названі методи, за допомогою яких можна визначати ефективність збутової діяльності. Один з них передбачає використання системи показників для аналізу доходу від реалізації продукції. Також застосовуються показники собівартості реалізованої продукції, валовий прибуток, витрати на збут. Наголошено на бажаності застосування при проведенні оцінки збутової діяльності методу ABC- аналізу. It is proved that the success of an enterprise, as a rule, depends not so much on its production and financial capabilities, but on the efficiency of its sales activities. It is emphasized that the main purpose of sales activities of the enterprise is to ensure the delivery of goods at the time, to the place, and in the quantity and quality that the consumer needs. The methods by which it is possible to define efficiency of sales activity are named. One of them involves the use of a system of indicators for the analysis of income from sales. Indicators of cost of sales, gross profit, marketing costs are also used. The desirability of using the ABC-analysis method in the evaluation of sales activities is emphasized.