Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Дизайн-мислення як нова парадигма поведінкової економіки
    (2018) Капінус, Лариса Василівна
    В період розвитку нової економіки сучасні підприємства звертаються до дизайнерського мислення з метою створення більш інноваційної підприємницької стратегії розвитку, орієнтованої на кінцевих споживачів. Підприємства, знаходячись в постійній конкурентній боротьбі, активно шукають ідеї для вирішення завдань. Тому саме творчий підхід, командна робота, клієнтоцентризм та оптимізм як головні складові дизайн-мислення допомагають формувати поведінку підприємств на споживчому ринку та більш краще розуміти своїх кінцевих споживачів. Дизайн мислення – це найуспішніша світова методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі такі компанії, як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble, Sumsung, IBM, IKEA.
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів
    (2022) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку
    (2021) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Фуд-дизайн як маркетинговий інструмент впливу на поведінку споживачів
    (2021) Капінус, Лариса Василівна
    Концепція фуд-дизайну є новою в Україні, більш глибокими дослідженнями на цю тематику займаються науковці і практики в країнах Європи, особливо в Італії, Німеччині та Франції [3]. Культура виробництва харчових продуктів, представлення їх споживачам, зручність та цікавість споживання, транспортування та утилізація – є складовими загальної національної культури. Тому розвиток фуд-дизайну, що передбачає намагання модифіковувати продукти під споживчі потреби, зручне транспортування, споживання та зберігання з мінімальним негативним впливом на навколишнє середовище, – є актуальним питанням для підприємств харчової промисловості з активною маркетинговою поведінкою на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Функції управління маркетинговими інтернет-комунікаціями підприємства на онлайн-ринку
    (2019) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна
    Присутність підприємства в мережі Інтернет дає можливість точно формувати свою цільову аудиторію через таргетинг, правильно використовувати контент, зменшувати витрати на просування продукції в онлайн-середовищі, формувати лояльність інтернет-покупців, підвищувати обсяги реалізації продукції та збільшувати прибуток. Формування і реалізація маркетингових програм по просуванню продукції в мережі Інтернет здійснюється відповідно запланованому алгоритму, який передбачає планування комплексу інтернет-комунікацій підприємства, організацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності,реалізацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності та контроль маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності. Ефективність управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємстві залежить від рівня реалізації певних процедур процесу управління комплексу інтернет-комунікаціями підприємства. The presence of the company on the Internet makes it possible to accurately shape its target audience through targeting, correct use of content, reduce costs for product promotion in the online environment, build loyalty of online buyers, increase sales volumes and increase profits. Formation and implementation of marketing programs for promotion of products in the Internet is carried out in accordance with the planned algorithm, which involves planning the complex of Internet communications of the enterprise, organization of marketing communication Internet activities, implementation of marketing communication Internet activities and control of marketing communication Internet activities. The effectiveness of management of the complex of marketing communications at an enterprise depends on the level of implementation of certain procedures of the management process of the complex of Internet communications of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Сайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернет
    (2014) Соляр, Олена Андріївна; Капінус, Лариса Василівна
    В епоху інформаційних технологій інтернет-ресурс надає великі можливості для розвитку нових маркетингових інструментів реалізації товарів на ринку. In the era of information technology online resource provides a great opportunity to develop new marketing tools selling goods in the market.
  • Ескіз
    Документ
    Флористика в торговельних точках
    (2014) Стрелко, А.; Капінус, Лариса Василівна
    Сьогодні мало чим можна здивувати споживача, тому підприємці шукають нові способи привернення уваги споживача на свою продукцію. Гарні вітрини приваблюють покупця, а креативне оформлення торговельної зали допомагає споживачу почувати себе комфортно та затриматись в торговельному приміщенні на більш довгий час. Серед напрямків приваблення покупців є використання флористичних робіт в роздрібній торговельній точці. Today, not much can surprise consumers because businesses are looking for new ways to attract the attention of consumers for their products. Good windows attract the buyer and creative design trade space helps consumers feel comfortable and stay in a trading room for a longer time. Among the areas to attract customers is to use floral works in a retail outlet.
  • Ескіз
    Документ
    Рівні управління електронним маркетингом на підприємстві
    (2014) Капінус, Лариса Василівна
    Проблема ефективності управління електронним маркетингом на підприємствах є важливою на сьогодні, оскільки швидкоплинний розвиток електронних засобів та мереж зв'язку дають можливість по-особливому використовувати маркетингові технологій при просуванні та продажі товарів на електронному ринку. The problem of efficiency of email marketing in enterprises today is important because transient development of electronic communications networks and enable a special use marketing technology in the promotion and sales of products in the electronic market.
  • Ескіз
    Документ
    SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
    (2006) Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення
    (2010) Капінус, Лариса Василівна