Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Веб-застосунок для вивчення української мови як іноземної на фонетичному рівні(2021) Черниш, Леся Володимирівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Створення електронного засобу навчання корейської мови(2021) Слободіна, Анастасія Антонівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Розроблення системи дистанційного навчання для молодших школярів(2021) Левонюк, Катерина Вікторівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент База знань морфології польської мови для індивідуалізованого навчання(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент Формалізація граматичних правил для навчання польської мови(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент Навчання граматики польської мови на основі моделі морфології(2013) Костіков, Микола ПавловичСучасна інформатизація освіти вимагає розроблення нових підходів до процесу навчання. Щоб отримати ефект від застосування інформаційних технологій, слід змінити і структуру навчального матеріалу. Викладання слов’янських мов у інших слов’яномовних країнах має свою специфіку, зокрема більшого значення набуває вивчення граматики. Розроблення навчальної системи, що базується на моделі мови, дозволяє гнучкіше й ефективніше керувати процесом навчання та враховувати при цьому індивідуальні труднощі та потреби студентів. Modern informatization of education requires the development of new approaches to learning. To get the effect of the use of information technology, change the structure and educational material. Teaching Slavic languages in other countries slov'yanomovnyh has its own specifics, including increasingly important grammar. Development of a training system based on the language model allows more flexibility and more control over the learning process and thus take into account individual difficulties and needs of students.Документ Компонентно-орієнтоване навчання граматики слов’янських мов (на прикладі польської)(2013) Костіков, Микола ПавловичДля створення ефективних електронних засобів навчання (ЕЗН) необхідно реалізувати в них механізм зворотного зв’язку та враховувати специфіку предметної області, тобто дисципліни, що викладається. To create effective e-learning (EZN) they need to implement a feedback mechanism and be specific domain, that discipline is taught.Документ «Розумні парадигми» як основа експертно-навчальної системи польської граматики(2012) Костіков, Микола ПавловичВ доповіді висвітлюються особливості підходу до моделювання мови з використанням так званих «розумних парадигм» і можливості його використання при створенні електронних засобів навчання (ЕЗН) іноземних мов. The report highlights the features of the language modeling approach to using "smart paradigms" and its possible use in creating e-learning (EZN) foreign languages.Документ Модель студента для навчання граматики польської мови(2014) Костіков, Микола ПавловичРозроблена МС дозволить визначати необхідні керуючі впливи при управлінні процесом навчання граматики польської мови. Її використання дасть змогу реалізувати принципи індивідуалізації навчання та врахування рідної мови при навчанні польської мови студентів ВНЗ України. Developed MS will determine the necessary control actions in managing the process of learning the grammar of the Polish language. Its use will enable to implement the principles of individualization of learning and incorporate native language in teaching Polish university students in Ukraine.Документ Проблеми та перспективи сучасних електронних засобів навчання слов’янських мов (на прикладі польської)(2012) Костіков, Микола Павлович