Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток світового ринку органічної продукції(2014) Минко, Лілія МиколаївнаСвітовий ринок органічних продуктів харчування перебуває на стадії динамічного розвитку. По різним оцінкам його щорічне збільшення сягає 16-20 %, що набагато швидше ніж відповідні показники ринку звичайних продуктів харчування. Так розмір органічного ринку в 2012 році, за даними Organic Monitor, збільшився порівняно з 1999 роком на 27,4 млрд. євро (з 22,6 в 1999 р. до 50 млрд. євро в 2012р.). Загальна площа земель, зайнятих під органічне сільське господарство, зросло за цей же період на 26,5 млн. га і в 2012 році вже займало 37,5 млн. га, при цьому, що це всього 0,87% від загальної площі земель сільськогосподарського призначення у світі. The world market for organic food is being dynamic development. According to various estimates its annual growth reached 16-20% which is much faster than the corresponding conventional products market indicators food. Since the size of the organic market in 2012, according to Organic Monitor, increased compared to 1999 by 27.4 billion. Euro (from 22.6 in 1999 to 50 billion. euros in 2012.). The total area occupied by organic farming economy has increased over the same period by 26.5 mln. ha in 2012 has occupied 37.5 mln. ha, while it's only 0.87% of the total land area agricultural land in the world.Документ Джерела та методи розробки інноваційних ідей(2014) Минко, Лілія МиколаївнаДокумент Види, форми і методи бюджетного контролю(2008) Минко, Лілія Миколаївна; Машкова, Л. Н.Документ Конкурентоспроможність підприємств харчової промисловості України в умовах Євроінтеграції(2013) Минко, Лілія МиколаївнаДокумент Сутність та складові поняття конкурентоспроможності підприємства(2014) Минко, Лілія МиколаївнаABSTRACT In the article the basic theoretical going is considered near determination of essence of such concept as a "competitiveness of enterprise", advantages and defects are analysed each of them, aiming base constituents of this category. On the basis of undertaken studies the specified determination of this category that gives an opportunity to examine this concept not only as a result offers, but as process of activity of enterprise from positions of him strategic aims. Розглянуто основні теоретичні підходи до визначення сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства», проаналізовано переваги та недоліки кожного з них, наведенні базові складові цієї категорії. На основі проведених досліджень запропоновано уточнене визначення даної категорії, що дає змогу розглядати дане поняття не тільки як результат, а як процес діяльності підприємства з позицій досягнення його стратегічних цілей.Документ Кризові явища в українській банківській системі(2010) Минко, Лілія Миколаївна; Онищенко, А. К.Документ Вільні економічні зони в Україні(2007) Минко, Лілія Миколаївна; Шваб, В. В.Документ Критерії кредитоспроможності підприємства(2005) Минко, Лілія МиколаївнаДокумент Особливості застосування програмно-цільового методу при формування бюджету(2006) Минко, Лілія Миколаївна; Терещенко, О.Документ Основні аспекти конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості в ринкових умовах(2009) Минко, Лілія Миколаївна