Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємства(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стану(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Комунікаційна діяльність вітчизняних підприємств у кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент CRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціях(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації бізнес-процесів(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаУ статті досліджуються особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації ринку, що вбачається актуальним з огляду на втрату вітчизняними компаніями конкурентних позицій на ринку. Однією з вагомих причин такої ситуації є інтегрування економіки у світовий економічний простір при низькій ефективності ведення конкурентної боротьби за лояльність споживачів порівняно із закордонними підприємствами. The features of marketing communication policy development of enterprises in the context of market globalization, which is considered relevant because domestic companies are losing competitive position in the market are examined in the article. One of the main reasons for this situation is the integration of the economy into the world in economic space, and the inability to maintain competition for customer loyalty with foreign companies.Документ Сучасні тенденції розвитку маркетингових інструментів комунікації зі споживачами(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Побудова воронки продажів та її важливість для бізнесу(2020) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна