Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація концепцій політики ціноутворення в готельній індустрії
    (2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр Володимирович
    Питання визначення та встановлення ціни на готельні послуги є надзвичайно важливим. Від вірного ціноутворення залежить економічна ефективність діяльності готелю, рівень його прибутковості та конкурентоспроможності. Вибір вірної політики ціноутворення і як наслідок цінової стратегії готельного підприємства обумовлює актуальність теми дослідження. The question of determining and setting the price for hotel services is extremely important. The economic efficiency of the hotel, the level of its profitability and competitiveness depends on the correct pricing. The choice of the right pricing policy and, as a consequence, the price strategy of the hotel enterprise determines the relevance of the research topic.
  • Ескіз
    Документ
    Значимість реклами в готельній індустрії
    (2021) Романюк, Ангеліна Василівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Все зростаюча конкуренція на світовому ринку готельних послуг посилює актуальність просування готельного продукту на ринок. Сьогодні загальна комунікаційна політика та проблеми розробки рекламної стратегії готелів та готельних мереж є дуже важливими питаннями для готелів. Реклама є найважливішим інструментом маркетингової політики компанії, яка просуває готельні послуги та товари на ринки. Це безпосередньо впливає на формування попиту на ринку. Тому, дослідження реклами готелів є актуальним питанням.The ever-increasing competition in the global hotel services market enhances the relevance of product promotion on the market. Today, the general communication policy and the problems of developing an advertising strategy for hotels and hotel chains are very important issues for hotels. Advertising is the most important tool in the marketing policy of a company that promotes hotel services and products to the markets. This directly affects the formation of demand in the market. Therefore, the study of hotel advertising is a pressing issue.
  • Ескіз
    Документ
    Системи відеоконференцій на підприємствах готельної індустрії
    (2020) Чмигова, Надія Владиславівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Розглядаються системи відео конференцій як інновація на підприємствах готельної індустрії. Досліджується економічна вигода від проведення різних тематичних заходів з використання новітніх відео конференцій. Video conferencing systems are considered as an innovation in the hotel industry. The economic benefits of conducting various thematic events using the latest video conferences are explored.
  • Ескіз
    Документ
    Планування розвитку підприємств готельного i ресторанного господарства на основi дослiдження особливостей попиту
    (2016) Осипова, Катерина; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Досліджено планування розвитку підприємств готельного i ресторанного господарства на основi особливостей попиту