Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації роботи кав’ярень при готелях
    (2024) Козаченко, Ольга Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Організація кав'ярень при готелях є надзвичайно актуальною в сучасному готельному бізнесі. Крім забезпечення гостей можливістю насолоджуватися вишуканою кавою та закусками протягом усього дня, кав'ярні також відкривають можливість показати культуру країни через подачу автентичних страв та десертів
  • Ескіз
    Документ
    Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку
    (2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Застосування кінотерапії як інновації в готельному бізнесі
    (2023) Григоренко, Сергій Сергійович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Готельний бізнес України зазнав великих втрат внаслідок війни. Сьогодні для власників готелів стає критично важливим забезпечити гостям безпечне та захищене середовище. В умовах війни люди зазнають психологічних та емоційних перевантажень, стресу, депресії, відчуття безнадії та безпорадності. Умови війни особливо важкі для військових та дітей. Тому актуальним є впровадження в готелях курортного та оздоровчого призначення послуг що до психологічної підтримки гостей, які переживають стресові ситуації. Кінотерапія може зіграти важливу роль у цьому відношенні, допомагаючи гостям розслабитися та відпочити після довгого дня, проведеного зі стресом і травмою війни. The hotel business of Ukraine suffered great losses as a result of the war. Today, it is becoming critical for hoteliers to provide guests with a safe and secure environment. In the conditions of war, people experience psychological and emotional overload, stress, depression, feelings of hopelessness and helplessness. The conditions of war are especially difficult for soldiers and children. That is why it is important to introduce psychological support services for guests experiencing stressful situations in resort and wellness hotels. Cinema therapy can play an important role in this regard, helping guests relax and unwind after a long day spent with the stress and trauma of war.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування комплексу психологічної реабілітації та ретриту у готелях сімейного відпочинку
    (2023) Степура, Вікторія Анатоліївна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Впродовж війни практично кожен українець відчув на собі страх та його негативний вплив на психологічне здоров'я. Люди постійно відчувають різні емоції, такі як страх, смуток, розгубленість, розпач. Емоційний стан людини напряму впливає на фізичне і психічне здоров’я. Саме тому актуальним є застосування комплексу психологічної реабілітації та ретриту в готелях Україні сімейного типу для покращення самопочуття та душевного спокою гостей. During the war, almost every Ukrainian felt fear and its negative impact on psychological health. People constantly feel different emotions, such as fear, sadness, confusion, despair. A person's emotional state directly affects physical and mental health. That is why the application of a complex of psychological rehabilitation and retreat in family-type hotels in Ukraine is relevant to improve the well-being and peace of mind of guests.
  • Ескіз
    Документ
    Готельно-ресторанний бізнес у сучасних умовах
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Готельно-ресторанний бізнес в Україні зазнає великих втрат. Готельні підприємства несуть збитки, темпи їх розвитку скорочуються. Є готелі та ресторани, які вимушені були припинити свою діяльність. До такої ситуації призвела пандемія COVID-19 та військовий стан в країні. Отже, актуальним є дослідження стану готель-ресторанного бізнесу та визначення шляхів його збереження, існування та розвитку в сучасних умовах. The hotel and restaurant business in Ukraine is experiencing great losses. Hotel enterprises bear losses, the pace of their development is reduced. There are hotels and restaurants that were forced to close. The COVID-19 pandemic and martial law in the country led to this situation. Therefore, it is relevant to study the state of the hotel-restaurant business and determine the ways of its preservation, existence and development in modern conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Надання послуг з проведення занять з йоги в готелях оздоровчого призначення
    (2022) Скибіна, Олександра Олександрівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Оздоровчий туризм у якості відпочинку обирають люди для зняття стресу, досягнення душевної рівноваги та відновлення гармонії. Оздоровчий туризм сприяє нормалізації роботи органів дихання та кровообігу, підвищенню імунітету та здатності людини протистояти захворюванням, тому впровадження занять з йоги в готелях оздоровчого призначення є актуальним. Wellness tourism is chosen as a holiday for people to relieve stress, achieve mental balance and restore harmony. Health tourism contributes to the normalization of the respiratory and circulatory system, increase immunity and human ability to resist disease, so the introduction of yoga classes in health hotels is relevant.
  • Ескіз
    Документ
    PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Назарчук, Анна Олегівна
    Ресторанне господарство надзвичайно динамічне. Враховуючи зростаючу конкуренцію, заклади ресторанного господарства використовують Public relations (PR) акції і рекламу, що є надзвичайно актуальним.The restaurant industry is extremely dynamic. Given the growing competition, restaurants use Public relations (PR) promotions and advertising, which is extremely relevant.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив пандемії COVID-19 на сучасний ресторанний бізнес
    (2022) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Світова пандемія COVID-19 здійснила негативний вплив на бізнес. Підприємства повинні були терміново знайти нові шляхи ведення бізнесу або ж взагалі припинити своє існування на ринку. Зріс рівень безробіття. Ресторанний бізнес також зазнав втрат від наслідків пандемії.The global COVID-19 pandemic has had a negative impact on business. Businesses had to urgently find new ways to do business or even cease to exist in the market. Unemployment has risen. The restaurant business has also suffered losses from the effects of the pandemic.
  • Ескіз
    Документ
    Використання засобів масової інформації у Public Relations в готельному бізнесі
    (2022) Золотарева, Евеліна Едуардівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сьогодні готельний бізнес несе в собі великий потенціал для українського ринку, спроможний забезпечити постійні надходження до державного бюджету. В умовах конкуренції підприємства готельного бізнесу використовують різноманітні PR (Public Relations) акції у своїй маркетинговій діяльності. Інструменти PR дають можливість зробити готельне підприємство відомим в усьому світі, додаючи позитивного іміджу компанії. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю такого інструменту PR як засоби масової інформації (ЗМІ).Today, the hotel business has great potential for the Ukrainian market, able to provide constant revenues to the state budget. In conditions of competition, hotel businesses use a variety of PR (Public Relations) promotions in their marketing activities. PR tools make it possible to make a hotel business famous all over the world, adding a positive image of the company. Therefore, the introduction of such a PR tool as mass media is relevant in the hotel.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність підприємств індустрії гостинності
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сучасні підприємства готельного бізнесу функціонують в форс-мажорних обставинах, з постійними обмеженнями діяльності або з надмірним навантаженням. За таких умов загострюється конкуренція на ринку готельних послуг. Це обумовлює актуальність підвищення конкурентоспроможності підприємств готельній індустрії та конкурентопридатності готельного продукту.Modern hotel business enterprises operate in force majeure, with constant restrictions on activities or with excessive workload. Under such conditions, competition in the hotel services market is intensifying. This determines the urgency of increasing the competitiveness of the hotel industry and the competitiveness of the hotel product.