Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.
  • Ескіз
    Документ
    E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж
    (2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні та нестандартні методи рекламування товару
    (2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.
  • Ескіз
    Документ
    Невербальні сигнали як важливий компонент реклами
    (2010) Ободовська, Анна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Реклама як складова маркетингових комунікацій
    (2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сигнали невербальних засобів комунікації як відображення прихованих думок
    (2013) Осадчук, О. О.; Скригун, Наталія Петрівна